Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018

Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 250 de milioane de lei (221 de milioane de shekeli), în scădere cu 2,6% comparativ cu 2017, pe fondul competiției acerbe, se arată în raportul financiar al grupului. Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus în 2018

“2018 a fost caracterizat pe piața din România printr-o competiție agresivă și o politică de reducere a prețurilor din partea altor jucători pentru a câștiga cotă de piață. În acest context, mizăm pe promoții și pe consolidarea poziției brandurilor. De asemenea, am intrat pe piața automatelor de cafea și a capsulelor prin brandul BeanZ”, potrivit raportului financiar al Strauss.

La nivel de grup, Strauss a raportat o creștere a veniturilor de 4,8%, până la 8,6 miliarde de shekeli (aproximativ 3 miliarde euro), business-ul de cafea și cel de ape fiind cele care au susținut această evoluție.

Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București. Producătorul deține brandurile Doncafé, Fort și Amigo, acesta din urmă fiind achiziționat în 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.

Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Inovația, teren sigur de creștere în categoria de cafea
Deși sub presiune în ultimii trei ani, piața de cafea continuă să demonstreze reziliență. Concret, 2023 a adus o ușoară scădere în volum,...
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
Cum și-a securizat Strauss România terenul de creștere pe o piață sensibilă la factori externi
După o perioadă cu provocări multiple, piața de cafea a intrat pe un trend pozitiv. Pentru Strauss România, acest lucru s-a tradus printr-o...
 După cinci ani pe minus, producătorul Doncafé raportează creșteri
După cinci ani pe minus, producătorul Doncafé raportează creșteri
Producătorul de cafea Strauss România a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 63,51 milioane de lei, bifând un...
 Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul Doncafe, rezultate în scădere în 2020
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2020, raportând o cifră de afaceri de 133,81 de milioane de lei, în...
Producătorul Doncafé și-a accentuat declinul în 2019
Producătorul Doncafé și-a accentuat declinul în 2019
Producătorul de cafea Strauss România a rămas pe un trend descendent în 2019, raportând o scădere a afacerilor de 11% în S1, comparativ cu...
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Vânzările producătorului Doncafé rămân pe minus la semestru
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 5,9% în primul semestru din 2018 comparativ cu...