Vânzările producătorului Doncafé rămân pe un trend descendent în T1
Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a raportat o scădere a vânzărilor de 6,7% în primul trimestru din 2018 comparativ cu aceeași perioadă din 2017, până la 45,7 milioane de lei, potrivit datelor publicate de companie.
”Scăderea vânzărilor în moneda locală a fost cauzată în primul rând de competiția în creștere, care a condus către o scădere a cantităților vândute. Vânzările în shekeli pe piața din România au înregistrat o scădere de 1 milion de shekeli în primul trimestru față de perioada corespondentă a anului precedent. Rezultatul a fost impactat de diferența de curs pozitivă ca urmare a aprecierii leului față de shekel”, se precizează în raportul financiar.
La nivel de grup, Strauss a înregistrat pentru divizia de cafea un avans de 2,5%, până la 986 de milioane de shekeli. Valoarea în lei a indicatorilor financiari a fost calculată la un curs de schimb 1 shekel = 0,914 lei.
Grupul israelian Strauss Coffee este prezent în România din 1994 și deține o unitate de producție în București. Producătorul deține brandurile Doncafé, Fort și Amigo, acesta din urmă fiind achiziționat în 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.