Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 326
Pall-Ex investește peste 500.000 de euro în eficientizarea serviciilor
1 octombrie 2015
2 minute
Compania de logistică și transport Pall-Ex, a achiziționat recent o flotă nouă de stivuitoare Jungheinrich și un sistem de management și...
Farmec inaugurează la Barcelona primul său magazin de brand din Spania
1 octombrie 2015
2 minute
Partenerul spaniol al producătorului român de cosmetice Farmec, firma Mercatrom Alimentacion, a inaugurat recent primul magazin de brand Farmec...
Heidi vrea creșteri anuale ale vânzărilor de două cifre până în 2020
30 septembrie 2015
2 minute
Producătorul Heidi Chocolat, controlat de familia austriacă Meinl, vrea o creștere anuală a vânzărilor de două cifre până în 2020, în urma...
Un an de restart pentru piața zahărului?
28 septembrie 2015
6 minute
2,62 lei pe kilogram. Atât era la momentul iunie 2015 prețul mediu pe kilogramul de zahăr la raft, aproape la jumătate față de nivelul de acum...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Coca-Cola își închide fabrica din Chișinău
28 septembrie 2015
2 minute
Compania Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător de pe piața băuturilor răcoritoare locale, a anunțat că își încetează activitatea de...
Halewood și Recaș realizează peste 50% din exporturile de vin românesc
25 septembrie 2015
1 minut
Producătorul Halewood România împreună cu Cramele Recaș realizează peste jumătate de exporturile românești de vinuri și 98% din livrările...
Berea Stejar devine Stejarii într-o ediție limitată dedicată echipei de rugby
25 septembrie 2015
1 minut
Berea Stejar, sponsor oficial al echipei naționale de rugby a României, aflată în portofoliul Ursus Breweries, a lansat o ediție specială a...
Deserturile pentru copii, o categorie între ce vrea cumpărătorul și ce poftește consumatorul
21 septembrie 2015
3 minute
În 90% dintre cazurile în care se achiziționează un desert pentru copii, părinții sunt cei care decid ce se cumpără, dar acest lucru nu...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Producătorul de patiserie congelată Panovia își restructurează portofoliul
21 septembrie 2015
1 minut
Producătorul român de patiserie congelată Panovia anunță finalizarea procesului de rebranding al produselor Ema care, începând cu finalul...
Naydenov, Mondelez: Avem o companie mai agilă, cu un focus mai mare pe snacking
18 septembrie 2015
7 minute
Pentru Mondelez, 2015 este anul separării businessului de cafea de cel de snackuri. Cum a fost implementat acest proiect, care este dimensiunea...