Heidi vrea creșteri anuale ale vânzărilor de două cifre până în 2020

Producătorul Heidi Chocolat, controlat de familia austriacă Meinl, vrea o creștere anuală a vânzărilor de două cifre până în 2020, în urma derulării unui program de modernizare a echipamentelor de producție și a creșterii exporturilor. Heidi vrea creșteri anuale ale vânzărilor de două cifre până în 2020

”Heidi a avut în ultimii șapte ani o creștere anuală de două cifre. La fel va fi și în acest an și la fel ne propunem și în următorii cinci ani. Obiectivul nostru este să avem o creștere cu 50% a cifrei de afaceri în 2020 față de anul acesta”, a declarat Franco Del Fabbro, CEO Heidi Chocolat.

Compania a inaugurat, în cadrul fabricii sale din orașul Pantelimon, lângă București, un nou spațiu destinat producției de ciocolată. Proiectul include instalarea de echipamente care vor duce la îmbunătățirea calității produselor și creșterea capacității de producție. Noua secție are aproximativ 1.000 mp și face parte dintr-o investiție de 15 milioane de lei începută anul trecut și care se va derula pe o perioadă de trei ani.

Heidi Chocolat, care produce tablete, praline și figurine de ciocolată, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 85 de milioane de lei.

Producția anuală reprezintă  echivalentul a 25 de milioane de tablete. În prezent, exporturile reprezintă în jur de 55% din cifra de afaceri a Heidi Chocolat. Compania exportă în 48 de țări de pe șase continente, cele mai importante piețe fiind Marea Britanie, China, Polonia și Canada. Pe piața românească, vânzările companiei au avut o creștere de aproximativ 7%, în  condițiile în care piața este în ușoară scădere.

Heidi deține o cotă de 7% pe piața locală a tabletelor, însă este lider pe segmentul premium. Producătorul și-a listat recent produsele și în magazinele Penny Market, singura rețea internațională în care producătorul nu este încă prezent fiind Lidl, însă compania poartă negocieri și cu aceasta.

Cele mai recente produse lansate de Heidi pe piața românească sunt ciocolata neagră cu zmeură, cea cu ghimbir și ciocolata neagră cu fulgi de migdale caramelizați. Cele mai vândute sortimente în România sunt ciocolata neagră simplă, cu 85% cacao și cea cu 75% cacao.

Heidi Chocolat face parte, alături de Kandia Dulce, din grupul KEX Confectionery controlat de Julius Meinl, care mai deține pe piața românească și un business de distribuție a cafelei.

Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
După un 2020 dificil, în care interacțiunea dintre branduri și cumpărători nu a mai fost atât de intensă în magazine, categoria de...
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
În 2019, producătorul Heidi Chocolat nu a testat doar produse noi, cât mai ales noi modele de business, canale de vânzări și strategii de...
 Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium
Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium
Heidi Chocolat a deschis prima sa ciocolaterie din București, lângă Ateneul Român, printr-un parteneriat cu gelateria Moritz Eis. Deschiderea...
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Producătorul de ciocolată Heidi Chocolat România și-a majorat, în primul semestru, vânzările cu peste 10% pe fondul investițiilor realizate...