Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium

Heidi Chocolat a deschis prima sa ciocolaterie din București, lângă Ateneul Român, printr-un parteneriat cu gelateria Moritz Eis. Deschiderea magazinului vine ca răspuns la nevoia consumatorilor de a descoperi locuri unice în București și de a avea experiențe gourmet, în afara mediului de retail convențional, marcând totodată aniversarea a 25 de ani a Heidi Chocolat.

„Sunt foarte încântat să împărtășesc cu entuziasm anunțul că Heidi Chocolat are o nouă casă în București. Primul pop-up shop Heidi este noul loc în care poți experimenta ceea ce reprezintă probabil cele mai bune compoziții realizate cu ciocolată din București. Sunt perfecte pentru a fi oferite cadou, perfecte ca să te răsfeți. Sunt recunoscător partenerului nostru Moritz Eis pentru cooperare și pentru că ne-a ajutat să le oferim oamenilor un spațiu în care să găsească ciocolată și înghețată handmade, în același loc”, declară Peter Müller, General Manager Heidi Chocolat.

Pop-up shop-ul pune la dipoziția clienților produse diferite față de cele cu care compania este prezentă pe piață. Astfel, vor fi disponibile produse fresh realizate manual de ciocolatierii Heidi (trufe, praline, maxi-tablete spectaculoase), o varietate de cadouri disponibile pentru toate ocaziile, dar și gamele de tablete și praline bio din ciocolată elvețiană Heidi Mountain Pleasure și Heidi Swiss Heritage.

Spațiul de pe strada Episcopiei numărul 6 a fost complet redecorat pentru a oferi viziunea Heidi Chocolat și pentru a-i transpune pe vizitatori „on the chocolate side of life”. Astfel, consumatorii se pot bucura de ciocolata Heidi în perioada octombrie – aprilie, în shop fiind disponibilă în continuare și înghețata Moritz Eis.

Heidi Chocolat a fost fondată în anul 1994 de Jürg Läderach, proprietarul companiei Confiseur Läderach AG, faimos producător de ciocolată premium și produse de cofetărie. Heidi Chocolat este lider în segmentul de tablete de ciocolată premium în România, fiind prezent în peste 50 de țări din 6 continente, dintre care cele mai importante sunt piețele din Germania, Austria, Polonia, Elveția, Rusia și China.

România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România, din nou în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Retailerul francez Carrefour își continuă creșterea pe piața locală, raportând pentru trimestrul al treilea al acestui an un avans de 7,4%...
GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cu 60% sub media europeană
GfK: Puterea de cumpărare a românilor, cu 60% sub media europeană
Puterea medie de cumpărare per capita este de 5.881 euro în cazul românilor, cifre care ne plasează pe locul 32 la nivel european, potrivit...
Despre schimbare, adaptare și noua paradigmă de business la TRT 2019
Despre schimbare, adaptare și noua paradigmă de business la TRT 2019
La mijlocul lunii octombrie, peste 200 de profesioniști din industria de retail și bunuri de larg consum s-au întâlnit la Trade Round Table,...
Am dat start înscrierilor la Progresiv Awards 2020
Am dat start înscrierilor la Progresiv Awards 2020
Progresiv duce mai departe proiectul de identificare și recunoaștere a adevăratelor valori din industria de retail & FMCG și lansează...
Metro vinde 80% din operațiunile pe care le deține în China
Metro vinde 80% din operațiunile pe care le deține în China
Metro a ajuns la un acord cu Wumart pentru preluare pachetului majoritar al diviziei pe care retailerul german o are în China, ca parte a planului...
Casa de Comerț Agroalimentar Unirea deschide primul magazin din București
Casa de Comerț Agroalimentar Unirea deschide primul magazin din București
Casa de Comerț Agroalimentar Unirea, la care acționar este Ministerul Agriculturii, a deschis luni, 14 octombrie, primul magazin din...