Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium

Heidi Chocolat a deschis prima sa ciocolaterie din București, lângă Ateneul Român, printr-un parteneriat cu gelateria Moritz Eis. Deschiderea magazinului vine ca răspuns la nevoia consumatorilor de a descoperi locuri unice în București și de a avea experiențe gourmet, în afara mediului de retail convențional, marcând totodată aniversarea a 25 de ani a Heidi Chocolat.

„Sunt foarte încântat să împărtășesc cu entuziasm anunțul că Heidi Chocolat are o nouă casă în București. Primul pop-up shop Heidi este noul loc în care poți experimenta ceea ce reprezintă probabil cele mai bune compoziții realizate cu ciocolată din București. Sunt perfecte pentru a fi oferite cadou, perfecte ca să te răsfeți. Sunt recunoscător partenerului nostru Moritz Eis pentru cooperare și pentru că ne-a ajutat să le oferim oamenilor un spațiu în care să găsească ciocolată și înghețată handmade, în același loc”, declară Peter Müller, General Manager Heidi Chocolat.

Pop-up shop-ul pune la dipoziția clienților produse diferite față de cele cu care compania este prezentă pe piață. Astfel, vor fi disponibile produse fresh realizate manual de ciocolatierii Heidi (trufe, praline, maxi-tablete spectaculoase), o varietate de cadouri disponibile pentru toate ocaziile, dar și gamele de tablete și praline bio din ciocolată elvețiană Heidi Mountain Pleasure și Heidi Swiss Heritage.

Spațiul de pe strada Episcopiei numărul 6 a fost complet redecorat pentru a oferi viziunea Heidi Chocolat și pentru a-i transpune pe vizitatori „on the chocolate side of life”. Astfel, consumatorii se pot bucura de ciocolata Heidi în perioada octombrie – aprilie, în shop fiind disponibilă în continuare și înghețata Moritz Eis.

Heidi Chocolat a fost fondată în anul 1994 de Jürg Läderach, proprietarul companiei Confiseur Läderach AG, faimos producător de ciocolată premium și produse de cofetărie. Heidi Chocolat este lider în segmentul de tablete de ciocolată premium în România, fiind prezent în peste 50 de țări din 6 continente, dintre care cele mai importante sunt piețele din Germania, Austria, Polonia, Elveția, Rusia și China.

Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Chiar dacă mediul de business a traversat deja trei ani plini de provocări, pietrele de încercare vor continua să apară și în 2024, consideră...
Mars cumpără producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 610 mil. euro
Mars cumpără producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 610 mil. euro
Mars a anunțat că va cumpăra producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 534 de milioane de lire sterline (610 milioane euro), în...
Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
Praline versus tablete, o competiție în care inovația are ultimul cuvânt
După un 2020 dificil, în care interacțiunea dintre branduri și cumpărători nu a mai fost atât de intensă în magazine, categoria de...
Heidi Chocolat intră pe piața din Viena cu un magazin specializat
Heidi Chocolat intră pe piața din Viena cu un magazin specializat
Heidi Chocolat, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de ciocolată, a inaugurat recent prima sa ciocolaterie din Viena....
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
În 2019, producătorul Heidi Chocolat nu a testat doar produse noi, cât mai ales noi modele de business, canale de vânzări și strategii de...
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Producătorul de ciocolată Heidi Chocolat România și-a majorat, în primul semestru, vânzările cu peste 10% pe fondul investițiilor realizate...