Heidi Chocolat intră pe piața din Viena cu un magazin specializat

Heidi Chocolat, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de ciocolată, a inaugurat recent prima sa ciocolaterie din Viena. Deschisă pe Mariahilfer Strasse, cel mai important bulevard comercial din Europa, cu peste 17 milioane de vizitatori anual, ciocolateria Heidi este al doilea proiect în retail marca Heidi, după pop-up shop-ul inaugurat în 2019, în Capitală, dar primul pas internațional făcut de producătorul de ciocolată.

Magazinul pune la dispoziția clienților peste 150 de sortimente diferite de ciocolată, cum ar fi praline artizanale, trufe, ciocolată în ambalaje ecologice, macarons, dar și alte delicatese de sezon. În plus, noua HEIDI Chocolaterie are o zonă pick & mix, consumatorii putând să facă propriile combinații.

„Heidi Chocolat merge la nivel internațional și primul magazin a fost inaugurat pe Mariahilfer Strasse, care are peste 17 milioane de vizitatori pe an. Ciocolateria Heidi a fost construită în jurul stilului de viață alpin, fiind proiectată de Expomobilla din Elveția. Am vrut să combinăm tradiția elvețiană a Heidi Chocolat cu rădăcinile sale elvețiene într-o interpretare elegantă și modernă. Cu ingrediente naturale, produse fairtrade și ambalaje inovatoare și din materiale reciclabile, Heidi Chocolat subliniază filosofia sa potrivit căreia plăcerea este în natura noastră”, spune Peter Mueller, CEO al Heidi Chocolat.

Heidi Chocolat a fost fondată în anul 1994 de Jürg Läderach, proprietarul companiei Confiseur Läderach AG, faimos producător de ciocolată premium și produse de cofetărie. Heidi Chocolat este lider în segmentul de tablete de ciocolată premium în România, fiind prezent în peste 40 de țări din 6 continente, dintre care cele mai importante sunt piețele din Germania, Austria, Polonia, Elveția, Rusia și China. Potrivit celor mai recente date financiare disponibile, Heidi Chocolat a raportat în 2019 o cifră de afaceri de 102,4 milioane de lei, în ușoară scădere față de anul financiar precedent și pierderi de aproximativ 3 milioane de lei.

Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Peter Mueller, Heidi Chocolat: Viteza de reacție a businessurilor va fi moneda succesului într-un nou an dificil
Chiar dacă mediul de business a traversat deja trei ani plini de provocări, pietrele de încercare vor continua să apară și în 2024, consideră...
Mars cumpără producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 610 mil. euro
Mars cumpără producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 610 mil. euro
Mars a anunțat că va cumpăra producătorul britanic de ciocolată Hotel Chocolat pentru 534 de milioane de lire sterline (610 milioane euro), în...
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
Peter Mueller, CEO Heidi Chocolat: Inovația, o miză dulce pentru Heidi Chocolat
În 2019, producătorul Heidi Chocolat nu a testat doar produse noi, cât mai ales noi modele de business, canale de vânzări și strategii de...
 Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium
Heidi Chocolat inaugurează în București primul pop-up shop cu ciocolată premium
Heidi Chocolat a deschis prima sa ciocolaterie din București, lângă Ateneul Român, printr-un parteneriat cu gelateria Moritz Eis. Deschiderea...
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Vânzările Heidi Chocolat România au bifat un avans de 10%, în primul semestru
Producătorul de ciocolată Heidi Chocolat România și-a majorat, în primul semestru, vânzările cu peste 10% pe fondul investițiilor realizate...
Heidi achiziționează un producător elvețian de ciocolată premium
Heidi achiziționează un producător elvețian de ciocolată premium
Heidi Chocolat Group a anunțat preluarea producătorului elvețian Chocolat Schönenberger, companie specializată pe zona produselor premium din...