Producătorul de patiserie congelată Panovia își restructurează portofoliul

Producătorul român de patiserie congelată Panovia anunță finalizarea procesului de rebranding al produselor Ema care, începând cu finalul lunii septembrie, vor fi comercializate sub brandul Morăriţa. Decizia de reorganizare a portofoliului de produse face parte dintr-un plan mai amplu prin care compania își propune să se focuseze pe creșterea notorietății mărcii sale de bază, Morărița. Producătorul de patiserie congelată Panovia își restructurează portofoliul

Astfel, ștrudelele şi minipateurile Ema se adaugă produselor deja existente sub brandul Morăriţa – aluat foietaj, foi de placintă, saleuri – creându-se astfel o gamă completă cu 12 produse. Noile produse au de asemenea și o reţetă de umplutură îmbunătăţită, un nou decor și o glazurare ce conferă produsului un aspect mai apetisant după coacere. De asemenea, produsul este mai stabil şi se dezvoltă uniform la coacere.

„Am marcat anul acesta 10 de activitate pe piaţa românească şi ne-am reînnoit cu această ocazie angajamentul luat faţă de consumatori, de a le oferi produse autentice la cel mai înalt standard de calitate. Morăriţa este brandul Panovia care se identifică cu creşterea pieţei româneşti de patiserie congelată, fiind de 10 ani o prezenţă constantă la rafturi. De aceea, rebranding-ul produselor Ema sub umbrela Morăriţa este o oportunitate de a ne consolida poziţia pe piaţă şi de a oferi consumatorilor un brand puternic cu o mare vizibilitate la raft”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.

Pentru a face tranziția cât mai ușoară pentru consumatori la raft, noile produse Morărița vor avea atasate logoul Ema printr-o banderolă aplicată pentru o perioadă de 2 luni de la lansarea produselor.

Compania Panovia a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de peste 4,7 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul 2013, iar pentru anul 2015 reprezentanții producătorului estimează o majorare a businessului de 15% .
 

Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...
Dr. Oetker vrea să vândă brandul Inedit holdingului de investiții Raiffeisen
Dr. Oetker vrea să vândă brandul Inedit holdingului de investiții Raiffeisen
Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care The New Originals Company GmbH intenționează să preia activele deținute de Dr. Oetker...
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Cum încearcă producătorii de alimente vegetale să scoată categoria din sezonalitate
Catalogată drept o categorie puternic influențată de posturile religioase, perioadă în care vânzările cresc double-digit, produsele vegetale...
Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație
Sezamo: 75% dintre coșurile de cumpărături includ pâine și produse de panificație
Supermarketul online Sezamo anunță că 75% dintre coșurile de cumpărături ale clienților săi conțin cel puțin un produs de panificație sau...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...
Pandemia și trendul de sănătos, factorii care au dezghețat vânzările de congelate
Pandemia și trendul de sănătos, factorii care au dezghețat vânzările de congelate
Cu o valoare estimată la 1 miliard de lei pentru consumul casnic, piața produselor congelate a devenit anul acesta mult mai atractivă pentru...