Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 16
România devine a 15-a piață de desfacere, la nivel mondial, pentru produsele agricole și agroalimentare din Italia
22 mai 2024
2 minute
România este a 15-a piață de desfacere a produselor agroalimentare italiene la nivel mondial, fiind depășită în Europa Centrală și de Est...
INS: Exporturile României de produse din tutun au crescut la peste 1,6 mld. euro în 2023
22 mai 2024
2 minute
Valoarea totală a exporturilor de produse din tutun brut și prelucrat, precum țigarete și consumabile pentru produsele din tutun încălzit, a...
Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1
21 mai 2024
1 minut
Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a raportat în primul trimestru al anului o...
Comerțul cu amănuntul, deschis la asumarea de riscuri în căutarea de noi oportunități
21 mai 2024
2 minute
Majoritatea (60%) companiilor din Europa Centrală și de Est (ECE) cred că anumite riscuri, precum cele asociate cu tranziția la energia verde,...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Parmafood preia importul brandului Kikkoman în România
21 mai 2024
1 minut
Parmafood Group Distribution va prelua, începând cu luna iunie, importul brandului Kikkoman pentru piața din România. Kikkoman este prezent pe...
Preluarea Grupului Cathedral de către Abatorul Periș, autorizată de Consiliul Concurenței
20 mai 2024
2 minute
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Abatorul Periș intenționează să preia companiile Almado Total Distribution S.R.L.,...
CarmOlimp lansează o nouă gamă de mici românești la New York
20 mai 2024
2 minute
Compania brașoveană Carmolimp a investit peste 1,5 milioane de euro în dezvoltarea gamei de mici „Litălși” – un nou brand de mici...
Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate
20 mai 2024
3 minute
Pentru Vascar, producător român de preparate din carne și conserve, cei 40 de ani de activitate au început cu suișuri și coborâșuri. De la...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
20 mai 2024
4 minute
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul – o sintagmă care ne-a marcat și pe care o auzim des. De ce? Pentru că suntem complicați,...
SGS România: Garanția excelenței este dată de calitatea, siguranța și sustenabilitatea afacerilor din FMCG
20 mai 2024
5 minute
Într-un context caracterizat de reglementări tot mai stricte și de schimbări rapide în comportamentul consumatorilor, care conștientizează tot...