CarmOlimp lansează o nouă gamă de mici românești la New York

Compania brașoveană Carmolimp a investit peste 1,5 milioane de  euro în dezvoltarea gamei de  mici „Litălși” – un nou brand de mici românești, și, deși produsul este destinat pieței din România, acesta va fi lansat în cadrul evenimentului „Romania Day on Broadway” ce va avea loc pe 16 iunie în New York. CarmOlimp lansează o nouă gamă de mici românești la New York

„E timpul sa ducem cele mai interesante produse tradiționale românești in inima unuia dintre cele mai populare orașe din lume – New Yorkul. Practic, vom închide Broadway pentru o zi și vom scoate în prim-plan cultura românească si tradiționalii mici. Vrem să deschidem și o nouă piață pentru micii cu care noi suntem atât de obișnuiți, dar pe care americanii abia acum îi descoperă, însă ne vom axa pe dezvoltarea pe piața românească, care va fi baza acestui business. În Romania vrem să construim cel mai puternic brand de mici din piață, care vine la pachet cu un sistem de francizare și cu o aplicație de livrare și promovare a businessului”, explică Valentin Soneriu, Directorul General al companiei CarmOlimp.

Evenimentul „Romania Day on Broadway” a debutat în anul 2000 și este la a XXIII-a ediție, fiind organizat în parteneriat cu Ambasada României din Statele Unite ale Americii, Consulatul General al României din New York și Institutul Cultural Român. Acesta va avea peste 500.000 de participanți și va include un program artistic, având ca scop promovarea în rândul americanilor a celor mai frumoase aspecte ale culturii, obiceiurilor, valorilor și tradițiilor românești.

Pornită în 1993 ca o afacere de familie de către Olimpiu și Carmen Șoneriu și preluată de Valentin Șoneriu, fiul acestora, brandul CarmOlimp aparține în prezent companiei Austin Meats SRL. Potrivit ultimelor date publice, compania avea la finalul anului 2022 datorii de peste 46 de milioane de lei. Producătorul a încheiat anul 2022 cu o pierdere de 1,7 milioane de lei după ce în 2021 raportase un profit de 417.598 lei. În aceeași perioadă, cifra de afaceri a companiei a scăzut de nouă ori, de la 370 de mii de lei, la 43 de mii de lei.

„CarmOlimp, deși a trecut prin momente mai grele la un moment dat, a rămas mereu prezent în piață. Și nu numai că a rămas, dar am și dezvoltat continuu atât brandul, cât și producția, portofoliul și distribuția produselor, iar pentru anul 2024 pregătim investiții în linii de producție noi și în noul proiect de distribuție directă către clientul final”, a adăugat Valentin Șoneriu.

Fabrica de mezeluri, abatorul și restaurantele - funcționale astăzi la cele mai moderne standarde, fiind certificate high-grade IFS - își orientează o bună parte din desfacere și către mediul online. Totodată, abatorul CarmOlimp este unul dintre cele mai mari abatoare de oaie din România, certificat Halal, de unde exportă atât în zona arabă, cât și în Europa.

 

Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Ciprian Roșca, Cramele Recaș: 2024 va fi ultimul an în care vom merge cu pași mici
Provocările par să fi devenit o tradiție a ultimilor ani, astfel încât 2024 nu putea face excepție de la regulă. Intrarea în vigoare a SGR...
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
CarmOlimp mizează pe desfacere exclusiv online la 30 de ani de la înființare
CarmOlimp mizează pe desfacere exclusiv online la 30 de ani de la înființare
După trei decenii de activitate pe piața locală, CarmOlimp adoptă o nouă strategie de business care îi permite să reducă prețurile cu 30%...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...