Parmafood preia importul brandului Kikkoman în România

Parmafood Group Distribution va prelua, începând cu luna iunie, importul brandului Kikkoman pentru piața din România. Parmafood preia importul brandului Kikkoman în România

Kikkoman este prezent pe piața românească din 2009, fiind în prezent lider de piață în categoria sosurilor de soia, cu o cotă de piață de 56,2%, conform AC Nielsen.

Povestea brandului Kikkoman începe în 1603, în Noda, Japonia, unde familiile Mogi și Takanashi au început producția de sos de soia prin procesul tradițional de fermentație naturală. Kikkoman este realizat și acum după aceeași rețetă străveche, cu aceleași ingrediente: soia, grâu, sare și apă.

De secole, sosul de soia preparat natural a fost folosit pentru a condimenta bucătăria asiatică, predominant în Japonia. Numele Kikkoman are o semnificație specială: kikko înseamnă carapace de țestoasă în japoneză, iar man înseamnă 10.000. Conform unei legende japoneze, țestoasele trăiesc până la 10.000 de ani și sunt simboluri ale fericirii, succesului și longevității, unind tradiția cu inovația.

Kikkoman deține 11 fabrici la nivel global și este lider atât la nivel internațional, cât și european, cu 47,2 milioane de litri vânduți anul trecut doar în Europa.

AQUILA, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova, a finalizat anul acesta tranzacțiapentru achiziționarea a 100% din părțile sociale ale companiilor Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL.

Companiile Parmafood au o istorie cumulată de trei decenii, cu o prezență importantă în activități de distribuție în canalele HoReCa, retail modern și retail tradițional, și operează depozite logistice cu sisteme integrate de management al stocurilor. Parmafood Group Distribution SRL și Parmafood Trading SRL au înregistrat în 2023 o cifră de afaceri cumulată de 277,5 milioane de lei (+13% față de anul 2022) și un profit net cumulat de 16,6 milioane de lei.

Portofoliul actual al Parmafood conține peste 40 de branduri de produse alimentare din Italia, Marea Britanie, Spania, SUA și Thailanda.

Aquila, profitabilitate record anul trecut
Aquila, profitabilitate record anul trecut
Aquila (simbol bursier AQ), unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de...
AQUILA semnează un acord preliminar pentru achiziționarea Parmafood
AQUILA semnează un acord preliminar pentru achiziționarea Parmafood
AQUILA (simbol bursier AQ), unul dintre principalii jucători în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg...
Parmafood preia distribuția produselor brandului italian Pagotto
Parmafood preia distribuția produselor brandului italian Pagotto
Parmafood Group Distribution preia distribuția la nivel național a produselor fără gluten marca Pagotto, începând cu luna iunie a acestui an....
Parmafood preia importul și distribuția cafelei Kimbo
Parmafood preia importul și distribuția cafelei Kimbo
Parmafood Group Distribution preia de la începutul lunii mai importul și distribuția pentru piața de retail din România a brandului italian de...