Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1

Serpico Trading, companie deținătoare de branduri proprii și distribuitor de mărci internaționale, a raportat în primul trimestru al anului o creștere de 54% a veniturilor comparativ cu aceeași perioadă din 2023, pe fondul evoluției brandurilor proprii, printre care DeFish, a brandurilor internaționale și a uleiului de măsline extravirgin Olitalia. Serpico Trading și-a majorat veniturile cu 54% în T1

Cifra de afaceri pentru primul trimestru din acest an a fost de 10,3 milioane de lei.

În total portofoliu de produse Serpico Trading, gama de ambientale (conserve) - cum sunt brandurile de conserve de ton DeFish, conservele de fructe Del Monte, uleiul de măsline Olitalia și nu numai - a avut o pondere de 61% și a fost cea care a generat cea mai mare creștere a veniturilor.

Gama de produse congelate (cu temperatură controlată) a înregistrat și ea creșteri, motorul de dezvoltare fiind brandul DeFish, cu produsele tractor din gama somonului norvegian DeFish.

Gama de produse Kerrygold, cu untul irlandez și brânza cheddar, a înregistrat, de asemenea, o creștere în valoare de 27% în T1 2024 versus perioada similară din 2023, în condițiile în care prețul untului a fost plafonat. 

”Continuăm să ne concentrăm pe dezvoltarea și diversificarea portofoliului nostru pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor”, a declarat Gabriel Simion, CEO Serpico Trading.
Pentru majoritatea brandurilor, creșterea în valoare s-a datorat mixului de factori: extinderea distribuției, atât numerice cât și ponderate, investiții constante în comunicare și în brand, lansări de produse noi (sucurile Del Monte) precum și refreshmentului la nivel de imagine ambalaje.

Dezvoltarea sustenabilă a companiei a fost, de asemenea, una din preocupările managementului, care a direcționat investiții consistente în zona produselor ecofriendly, cu certificări, precum și într-un proiect de panouri fotovoltaice, la ambele depozite.

Printre mărcile internaționale distribuite de companie se numără Siblou, Kerrygold, Del Monte, Olitalia, Tonitto, Sera, Bonduelle și Hortex. Compania are în portofoliu, de asemenea, și brandurile proprii  O’Green, DeFish, Best Meat. Serpico Trading deține două depozite proprii în Otopeni, județul Ilfov, unul de temperatură ambientală și unul cu temperatură controlată.

Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading, creștere double digit a cifrei de afaceri în 2022
Serpico Trading estimează pentru anul 2022 o creștere de 19% la nivelul cifrei de afaceri prin comparație cu anul precedent. Rezultat a fost...
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading preia distribuția produselor Del Monte
Serpico Trading a semnat în luna mai un parteneriat strategic cu Fresh Del Monte, unul dintre cei mai mari producători de conserve de fructe și...
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
DeFish, creștere de peste 8% în volume la nivel de portofoliu
Cu un portofoliu variat, pornind de la conserve, până la o gamă largă de produse congelate, DeFish, brand aflat în portofoliul Serpico Trading...
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico încheie 2020 cu o creștere a volumelor de 22%
Serpico Trading SRL, unul dintre jucătorii cu notorietate pe segmentul de import și distribuție de produse alimentare, anunță o creștere a...