Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre industria FMCG., pagina 13
EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri
11 iunie 2024
4 minute
47% dintre consumatori sunt optimiști cu privire la viitor, în ciuda temerilor legate de creșterea costului vieții (73%), de schimbările...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
11 iunie 2024
5 minute
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
11 iunie 2024
2 minute
Viitorul industriei bunurilor de larg consum va fi definit de cinci cuvinte: dinamic, digital, selectiv, impredictibil, premium, a punctat Oana...
Tendințe care vor modela viitorul snackingului în următorul deceniu
10 iunie 2024
6 minute
Schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide sau impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei se numără...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
7 iunie 2024
1 minut
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro,...
Grup Șerban anunță noi investiții de 80 mil. euro
7 iunie 2024
2 minute
După ce anul trecut Grup Șerban Holding anunța investiții de 20 de milioane de euro pentru perioada 2024-2025, Nicolae Șerban, CEO și...
Mondelēz International a reluat producția în Ucraina
7 iunie 2024
1 minut
Mondelēz International a reluat producția din Ucraina după ce fabrica sa din Trostyanets a fost grav avariată în urmă cu doi ani în timpul...
Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
5 iunie 2024
1 minut
Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și statele baltice, a fost...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
4 iunie 2024
2 minute
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
3 iunie 2024
4 minute
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...