Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume

Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand Footprint realizat de Kantar. Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume

Coca-Cola și-a crescut și penetrarea – procentul de gospodării care au achiziționat brandul – cu 2,6%, mai arată datele Kantar.

Studiul a analizat comportamentul de consum din 62 de piețe, reprezentând 76% din populația globală și 86% din PIB mondial.

Totodată, conform datelor Kantar bugetul alocat achiziției de alimente per gospodărie a crescut la peste 919 euro, o majorare de aproape 60% comparativ cu cifrele înregistrate în urmă cu zece ani.

Același studiu mai arată faptul că Red Bull este brandul FMCG cu cea mai mare creștere (17,8%) în privința frecvenței de achiziție, pe fondul atragerii de noi consumatori în piețe precum Brazilia, China, Franța, Germania și SUA.

În medie, cheltuielile realizate de către un consumator pentru produse FMCG a crescut cu 8,6% la 967 euro. Această majorare a fost dictată de inflație și orientarea consumatorilor către produse high-end.

Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double...

Citiți și: Strategia Coca-Cola HBC România în noua normalitate din piața răcoritoarelor

Consumatorii din SUA alocă cele mai mari bugete pentru produsele FMCG, cu o medie de 2.816 euro per gospodărie, în timp ce Bangladesh se află la polul opus cu un buget de 146 euro per gospodărie.

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10%(low-double digits) a volumelor comercializate în primul trimestru al acestui an. Rezultatul are la bază declinul raportat în categoriile de băuturi carbonatate și necarbonatate, potrivit celui mai recent raport financiar publicat de companie.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

 

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de...