L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an
Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro, divizia produselor mass-market înregistrând cea mai bună performanță, scrie Retaildetail.eu.
Evoluția brandurilor Maybelline și Elsève a depășit estimările analiștilor, care preconizau o scădere masivă a vânzărilor pe piețe precum Statele Unite ale Americii sau China. La polul opus, brandurile de lux din portofoliul L’Oréal au înregistrat un avans al vânzărilor de doar 1,8%. Vânzările de produse cosmetice din China nu dau semne de revenire, producătorii având în față o nouă provocare : fenomenul ”daigou”.
Consumatorii chinezi achiziționează branduri de cosmetice de lux din străinătate și le revând în China la suprapreț.
Scenariul unei recesiuni în SUA pare a fi nejustificat pentru moment, vânzările majorându-se cu peste 12% în America de Nord. O creștere similară a fost raportată și în Europa. Dacă brandurile Maybelline și Elsève au afișat o creștere a vânzărilor de 11,1%, o performanță și mai bună (21,9%) vine din partea mărcilor de dermatocosmetice precum La Roche-Posay și CeraVe.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.