L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an

Grupul francez L’Oréal a raportat pentru primul trimestru al acestui an un avans al vânzărilor cu 9,4% până la 11,24 miliarde de euro, divizia produselor mass-market înregistrând cea mai bună performanță, scrie Retaildetail.eu. L’Oréal și-a majorat vânzările cu 10% în T1 din acest an

Evoluția brandurilor Maybelline și Elsève a depășit estimările analiștilor, care preconizau o scădere masivă a vânzărilor pe piețe precum Statele Unite ale Americii sau China. La polul opus, brandurile de lux din portofoliul L’Oréal au înregistrat un avans al vânzărilor de doar 1,8%. Vânzările de produse cosmetice din China nu dau semne de revenire, producătorii având în față o nouă provocare : fenomenul ”daigou”.

Consumatorii chinezi achiziționează branduri de cosmetice de lux din străinătate și le revând în China la suprapreț.

Citiți și: Vanya Panayotova, L’Oréal România & Adria-Balkans: Păstrarea echilibrului în business rămâne principala piatră de încercare

Scenariul unei recesiuni în SUA pare a fi nejustificat pentru moment, vânzările majorându-se cu peste 12% în America de Nord. O creștere similară a fost raportată și în Europa. Dacă brandurile Maybelline și Elsève au afișat o creștere a vânzărilor de 11,1%, o performanță și mai bună (21,9%) vine din partea mărcilor de dermatocosmetice precum La Roche-Posay și CeraVe.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.

Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Schimbare la conducerea departamentului de marketing L’Oréal România
Smaranda Teleabă a preluat funcția de Chief Marketing Officer în cadrul L’Oréal România cu misiunea de a continua transformarea...
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal achiziționează brandul australian Aēsop
L'Oréal a anunțat semnarea unui acord cu Natura &Co pentru achiziționarea grupului australian de cosmetice de lux Aēsop, printr-o tranzacție cu...
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Vanya Panayotova, L’Oréal România&Adria-Balkans: Toate cele patru divizii de business au crescut cu peste 10% în primul semestru
Primele șase luni ale acestui an au adus creșteri peste nivelul pieței pentru L’Oréal România, ceea ce a contribuit la câștigarea de cotă...
Simona Fîrtat, promovată în cadrul L’Oréal Groupe ca Senior Manager Communications and Engagement Zona Europa
Simona Fîrtat, promovată în cadrul L’Oréal Groupe ca Senior Manager Communications and Engagement Zona Europa
L’Oréal Groupe anunță numirea Simonei Fîrtat în funcția de Senior Manager Communications and Engagement, Zona Europa, începând cu luna...