Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg

Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și statele baltice, a fost promovată începând cu luna iunie în funcția de General Manager al operațiunilor din Belgia și Luxemburg. Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg

”În urmă cu câțiva ani, alături de familia mea, plănuiam prima noastră relocare în străinătate. Eram cu toții încântați. Derulând anii și câteva țări – Bulgaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Țările Baltice – mă aflu în fața unei noi călătorii în calitate de Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg, recunoscătoare pentru experiențele trecute și nerăbdătoare pentru ceea ce urmează”, a scris Natalia Stroe pe pagina sa de Linkedin.

Cumulat, Natalia Stroe are peste 20 ani de experiență în cadrul companiei, ocupând funcții de conducere în marketing și vânzări în diferite țări din sud-estul Europei. Înainte să lucreze pentru Coca-Cola, Natalia Stroe a fost Brand Manager în cadrul JTI, funcție ocupată din octombrie 1997 până în luna martie a anului 2004.

Citiți și: Natalia Stroe, un marketer în vânzări

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor comercializate în primul trimestru al acestui an. Rezultatul are la bază declinul raportat în categoriile de băuturi carbonatate și necarbonatate, potrivit celui mai recent raport financiar publicat de companie.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double...

 

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de...