Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și statele baltice, a fost promovată începând cu luna iunie în funcția de General Manager al operațiunilor din Belgia și Luxemburg.
”În urmă cu câțiva ani, alături de familia mea, plănuiam prima noastră relocare în străinătate. Eram cu toții încântați. Derulând anii și câteva țări – Bulgaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Țările Baltice – mă aflu în fața unei noi călătorii în calitate de Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg, recunoscătoare pentru experiențele trecute și nerăbdătoare pentru ceea ce urmează”, a scris Natalia Stroe pe pagina sa de Linkedin.
Cumulat, Natalia Stroe are peste 20 ani de experiență în cadrul companiei, ocupând funcții de conducere în marketing și vânzări în diferite țări din sud-estul Europei. Înainte să lucreze pentru Coca-Cola, Natalia Stroe a fost Brand Manager în cadrul JTI, funcție ocupată din octombrie 1997 până în luna martie a anului 2004.
Citiți și: Natalia Stroe, un marketer în vânzări
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor comercializate în primul trimestru al acestui an. Rezultatul are la bază declinul raportat în categoriile de băuturi carbonatate și necarbonatate, potrivit celui mai recent raport financiar publicat de companie.