Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia

Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia

Investiția va fi direcționată spre introducerea a două noi linii de producție doze până la finalul acestui an. Fabrica Oricola va produce în premieră doze, după ce, până acum, unitatea a fost specializată în producția de băuturi în ambalaje RPET.

Una dintre cele două linii va produce băuturi energizante. În plus, investiția vizează reducerea costurilor cu energia cu peste 25%.

Odată implementată această investiție fabrica își va dubla volumele și va crea poziții pentru 50 de noi angajați.

Începând cu această lună, Coca-Cola HBC Italia preia distribuția brandului de vodcă Finlandia, brandul alăturându-se unui portofoliu de alte 70 de mărci de spirtoase printre care rom, tequila, mezcal, whisky, gin, vermut, bitter și lichioruri dulci.

Un alt brand adăugat în portofoliu este Three Cents, o marcă premium de apă tonică, achiziționat de Coca-Cola HBC în 2022. Produsele sunt artizanale, realizate fără conservanți sau coloranți.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double...

Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul marchează un declin de 8% prin comparație cu anul 2022, când volumele comercializate s-au ridicat la 203,7 milioane de unit cases, potrivit raportului financiar publicat de companie.

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2021, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 519 de milioane de euro, echivalentul a 0,22% din PIB-ul României.

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de...
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC a anunțat că intenționează să cumpere Brown-Forman Finland Oy, producătorul Finlandia, pentru suma...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de...