Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022

Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 3,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, potrivit datelor oficiale raportate la Ministerul de Finanțe. În ceea ce privește profitul, compania a înregistrat un rezultat net de 394 de milioane de lei, marcând astfel un avans de 32% față de 2021. Îmbuteliatorul Coca-Cola, rezultate record pe plan local în 2022

Raportat la anii precedenți, rezultatul este unul record, Coca-Cola HBC înregistrând o performanță record pe plan local în 2022.

Din perspectiva volumelor, îmbuteliatorul a raportat o evoluție modestă, înregistrând în 2022 volume de 203,7 milioane de unit cases, marcând un avans de 0,6% prin comparație cu anul precedent, arată datele din raportul financiar publicat de companie.

”Volumele de băuturi carbonatate au raportat o ușoară scădere anul trecut, în timp ce categoria de energizante și-a majorat volumele cu peste 10%, iar brandurile din categoria de apă tonică s-au majorat cu 5-7%. În categoria de băuturi necarbonatate, anul trecut am înregistrat un plus de până în 3%, performanță condusă de apă și ceai”, este precizat în raportul financiar.

Lider al industriei locale de băuturi, cu trei fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România numără, în medie, 1.455 de angajați. În România, compania care deține branduri precum, Coca-Cola, Fanta, Sprite sau Cappy vinde anual peste 1,1 miliarde de litri de băuturi. În plus, compania este activă și în categoria de cafea și băuturi alcoolice. Anul trecut, la un an de la intrarea brandului în portofoliul Coca-Cola HBC România, compania a listat Caffé Vergnano în retail. Acesta este al doilea brand de cafea din portofoliul Coca-Cola HBC România, după Costa Coffee.

Pe plan local, sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...

 

Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC vrea să cumpere producătorul Finlandia
Coca-Cola HBC a anunțat că intenționează să cumpere Brown-Forman Finland Oy, producătorul Finlandia, pentru suma de 201,2 milioane de euro....