Articole publicate de Andra Imbrea Palade, pagina 70
Lidl schimbă ambalajele produselor din carne proaspătă de la furnizorii români
26 aprilie 2021
2 minute
Lidl România va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă ce folosește semnificativ mai puțin plastic și...
De Paște, jumătate dintre români vor prepara cozonacii în propriile bucătării
26 aprilie 2021
2 minute
38% dintre români consumă zilnic pâine albă, iar în ultimele 12 luni 36% dintre ei au preparat pâine sau alte produse similare în propria...
Lăptăria cu Caimac obține certificarea ce îi permite exportul în Uniunea Europeană
23 aprilie 2021
2 minute
Lăptăria cu Caimac, brandul de lactate premium deținut de Agroserv Măriuța, a obținut în luna martie a acestui an certificarea International...
Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie
23 aprilie 2021
2 minute
Heineken a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
23 aprilie 2021
1 minut
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii...
Tohani a investit 6 mil. euro în producția de Fetească Neagră, cu 1 milion de sticle îmbuteliate
23 aprilie 2021
2 minute
Tohani România a depășit cifra de 1 milion de sticle de Fetească Neagră, cel mai vândut soi de vin roșu din România. Investiția în...
Business cu minifrigidere pentru cosmetice, lansat de o antreprenoare cu 100.000 de euro
21 aprilie 2021
2 minute
O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit în plină pandemie 100.000 de euro într-o afacere inedită pe piața din...
PepsiCo vrea extinderea practicilor de agricultură regenerabilă pe 2,8 mil. hectare până în 2030
21 aprilie 2021
2 minute
PepsiCo va extinde până în 2030 practicile de agricultură regenerabilă pe 7 milioane acri (2,8 milioane hectare), suprafață aproape egală cu...
Produse noi:
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
21 aprilie 2021
2 minute
Republica BIO, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor BIO și naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de...
Piața la drum, proiect care aduce micii comercianți în economia digitală
19 aprilie 2021
1 minut
Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, anunță lansarea „Piața la drum”, proiect care militează pentru...