Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie

Heineken a lansat noua campanie globală „WE’LL MEET AGAIN’”, care celebrează răbdarea și creativitatea tuturor celor care s-au adaptat noului context generat de pandemie, dar și modurile inventive prin care oamenii au menținut atmosfera „ieșirilor în oraș”, din siguranța propriilor case.  Heineken lansează o campanie care celebrează comportamentul responsabil în pandemie

Noua campanie prezintă diferitele moduri în care oamenii au transformat momentele banale, de zi cu zi, din carantină, în ceva neașteptat și distractiv - de la ținute elegante purtate în timp ce ducem gunoiul menajer până la transformarea acțiunii de a plimba câinele într-o adevărată petrecere. Conceptul creativ Heineken recunoaște puterea consumatorilor care și-au folosit creativitatea pentru a-și păstra optimismul după mai bine de un an de pandemie și restricții.

„Heineken își propune să spună povești în care să se regăsească oameni din întreaga lume. Când am lansat ODE TO CLOSE în urmă cu mai bine de un an, planeta era în carantină și mesajul nostru se concentra pe siguranța clienților noștri – „Socializați în mod responsabil!”. Campania WE’LL MEET AGAIN explorează sentimentul colectiv al momentului, prezentând experiențe din viața reală în care se poate regăsi oricine și celebrează capacitatea de a depăși momentele dificile și imaginația printr-un mesaj clar, plin de speranță pentru viitor”, a declarat Bram Westenbrink, Heineken Global Senior Director. 

Bruno Bertelli, Global CCO PublicisWW, CEO Publicis Italy, a precizat că: „Deși carantina și redeschiderea orașelor au fost diferite în fiecare țară, ne-a legat dorința comună de a ne reconecta cu prietenii prin intermediul momentelor sociale, precum serile petrecute în oraș. Prin WE’LL MEET AGAIN, am creat o campanie care sărbătorește acest adevăr uman, evidențiind în același timp capacitatea de a rezista și spiritul pozitiv al oamenilor din întreaga lume, care nu renunță niciodată.”

WE’LL MEET AGAIN este cea mai recentă campanie pentru platforma #SocialiseResponsibly, care aduce în prim-plan nevoia de socializare într-un mod responsabil, în întreaga lume. Campania a fost lansată pe 19 Aprilie, atât în format digital, cât și pentru TV.

HEINEKEN este producătorul de bere cu cea mai mare prezență la nivel internațional din lume. Este cel mai important dezvoltator și comerciant de branduri premium de bere și cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. 

Cosmetic Plant lansează 6 creme noi. Peste 50% din venituri provin din segmentul de face care
Cosmetic Plant lansează 6 creme noi. Peste 50% din venituri provin din segmentul de face care
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a lansat la începutul lunii aprilie șase produse noi în gama essential,...
Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich
Alexandrion Group lansează Grande Couronne, single malt scotch whisky produs de distileria Glenfiddich
Alexandrion Group lansează în România cea mai recentă expresie a mărcii Glenfiddich - Grande Couronne. Grande Couronne este o băutură...
Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Gama Loncolor Ultra are o nouă imagine
Loncolor, brand românesc și lider de piață în categoria vopselei de păr, relansează Loncolor Ultra, cea mai populară gamă din portofoliu....
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni lansează prima campanie de consumator din istoria companiei
Râureni a lansat campania națională „Cu drag din natură, premii pe măsură”, realizată în parteneriat cu KitchenShop. Până pe data de...
 O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
O nouă identitate vizuală pentru Carlsberg
Începând cu această primăvară, Carlsberg lansează noua identitate vizuală globală și în România. Elementele principale precum logo-ul,...
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Noi produse în gama Palette Intensive Color Creme
Gama Palette Intensive Color Creme a fost extinsă cu patru noi nuanțe de blond pentru a răspunde tendințelor în materie de culori de păr din...