Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii s-au îndreptat către soluțiile și produsele de îngrijire pe care le pot folosi cu ușurință, acasă. Astfel, în 2020, Notino a înregistrat o cerere crescută pentru produse care ajută la crearea unui ritual de frumusețe și wellness la domiciliu.
Segmentul de îngrijire a tenului a avut o creștere de 156% în categoria măștilor de față, iar cea mai mare creștere din segmentul de skincare este cea a exfoliantelor faciale, care au crescut în vânzări cu 489%.
De asemenea, cererea de parfumuri ambientale a crescut cu 100%, iar cea mai mare cerere a fost înregistrată în categoria lumânărilor parfumate și a difuzoarelor de aromaterapie.
Având în vedere cele mai recente schimbări în comportamentul consumatorilor și focusul pe care Notino îl are în a oferi întotdeauna produsele potrivite la momentul potrivit, oferta retailerului include unele dintre cele mai populare articole pentru îngrijire.
Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.
În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.