Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an

În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii s-au îndreptat către soluțiile și produsele de îngrijire pe care le pot folosi cu ușurință, acasă. Astfel, în 2020, Notino a înregistrat o cerere crescută pentru produse care ajută la crearea unui ritual de frumusețe și wellness la domiciliu. Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an

Segmentul de îngrijire a tenului a avut o creștere de 156% în categoria măștilor de față, iar cea mai mare creștere din segmentul de skincare este cea a exfoliantelor faciale, care au crescut în vânzări cu 489%.

De asemenea, cererea de parfumuri ambientale a crescut cu 100%, iar cea mai mare cerere a fost înregistrată în categoria lumânărilor parfumate și a difuzoarelor de aromaterapie.

Având în vedere cele mai recente schimbări în comportamentul consumatorilor și focusul pe care Notino îl are în a oferi întotdeauna produsele potrivite la momentul potrivit, oferta retailerului include unele dintre cele mai populare articole pentru îngrijire.

Notino este cel mai mare magazin on-line de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului on-line. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu incredibil de 55.000 de produse, de la peste 1.150 de branduri.

În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.
 

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
Vanya Panayotova, L’Oréal România & Adria-Balkans: Păstrarea echilibrului în business rămâne principala piatră de încercare
Vanya Panayotova, L’Oréal România & Adria-Balkans: Păstrarea echilibrului în business rămâne principala piatră de încercare
Lipsa predictibilității, menținerea unui echilibru între strategia pe termen lung și deciziile imediate și această permanentă schimbare de...
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, retailer online de parfumuri și produse cosmetice, și-a crescut afacerea cu 42% în 2020, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. În...