Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare

Notino, retailer online de parfumuri și produse cosmetice, și-a crescut afacerea cu 42% în 2020, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. În România, retailerul beauty a bifat o creștere de 96% pe sectorul skincare, în timp ce categoria produselor de make-up a crescut cu 60%, bodycare cu 112%, iar haircare cu 54%, în condițiile în care activitatea saloanelor de înfrumusețare a fost restricționată. Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare

Cumpărătorii și-au schimbat nevoile în timpul pandemiei, iar dorința pentru achiziționarea online a produselor esențiale, precum gel de duș și săpun, a crescut. Produsele de îngrijire a părului, de îngrijire a unghiilor și îngrijire a pielii au cunoscut și ele o creștere pe măsură, fiind alimentate de trenduri ca „do it yourself” și „SPA at home”. Notino a ținut cont de nevoile lor și și-a extins portofoliul de produse. 

Pentru că tot mai mulți oameni cumpără produse de frumusețe online retailerii folosesc realitatea augmentată pentru a crea o experiență asemănătoare cu shoppingul offline. Împreună cu L'Oréal, Notino a implementat un tool online numit ModiFace – ghidul virtual care duce la următorul nivel experiența de frumusețe prin realitate augmentată și ajută consumatorii să caute, să exploreze și să încerce machiajul, pentru a găsi produsele care li se potrivesc cel mai bine, totul în confortul propriilor case și doar cu câteva click-uri de pe dispozitivele lor.

Notino este cel mai mare magazin online de parfumuri și cosmetice din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului online. În prezent, Notino activează pe 24 de piețe europene, unde operează, printre altele, 26 de magazine fizice. Este partener autorizat al celor mai mari companii mondiale de beauty, precum L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig și altele. Are un portofoliu de 55.000 de produse de la peste 1.150 de branduri.

În anul 2020, Notino a realizat o cifră de afaceri de 563 milioane de euro (14,5 miliarde de coroane cehești). Anual, Notino vinde peste 55 de milioane de produse și gestionează 12 milioane de comenzi. În timpul sezonului de Crăciun, Notino expediază până la 140.000 de pachete într-o singură zi.

 

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
 L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal, vânzări de peste 20 miliarde de euro la nivel de grup la semestru
L’Oréal Groupe a raportat vânzări de 20,57 miliarde de euro în primele șase luni ale anului 2023, înregistrând o creștere de +12,0% față...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii...