Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor

Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai rapidă creștere din ultimii trei ani. Notino, unul dintre cei mai mari retaileri online de cosmetice din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu factor de protecție solară, în mod special, pe timpul verii. Comparând vânzările din noiembrie 2021 cu cele din mai 2022, segmentul produselor cu FPS (SPF) a raportat o creștere de 414%. În luna mai 2022, Notino a vândut cu 18% mai multe produse decât în aceeași perioadă a anului precedent. Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor

Astfel, unele segmente au înregistrat o cerere mai mare din partea consumatorilor, în topul produselor preferate de aceștia fiind atât loțiunile și cremele cu protecție solară pentru corp, cât și produsele cu protecție pentru păr:
• Vânzările produsele cu protecție solară pentru copii și cele de îngrijire după expunerea la soare au înregistrat cea mai mare creștere, aproximativ 960%.
• Produsele cu protecție solară pentru corp au înregistrat o creștere a vânzărilor de 514%, în timp ce produsele folosite după expunerea la soare au crescut în vânzări cu 933%.
• În același timp, preocuparea pentru îngrijirea părului a determinat consumatorii să își îndrepte atenția către produse pentru păr cu factor de protecție solară, Notino înregistrând o creștere a vânzărilor de până la 220%.
• Vânzările produselor pentru îngrijirea tenului cu protecție solară au crescut considerabil, atât cele pentru copii (524%), cât și cele pentru adulți (293%). De asemenea, produsele de îngrijire a tenului după expunerea la soare se află printre produsele pe care consumatorii le folosesc cu regularitate, cu atât mai mult în sezonul cald, vânzările crescând cu 500%.

Vezi și: Jumătate dintre români și-au schimbat comportamentul de utilizare a cosmeticelor în pandemie

Rezultatele înregistrate de Notino de-a lungul anilor pentru segmentul produselor cu protecție solară sunt o dovadă a schimbării comportamentelor și obiceiurilor oamenilor, care țin cont de sfaturile dermatologilor cu privire la aspectul cel mai important din rutina de îngrijire a tenului: utilizarea protecției solare ca prevenție pentru protejarea împotriva arsurilor solare sau a altor afecțiuni mai grave ale pielii.

Notino este unul dintre cele mai mari magazine online care comercializează parfumuri și cosmetice, din Europa. Călătoria sa a început în Republica Cehă în 2004. Compania s-a transformat rapid într-unul dintre cei mai puternici concurenți în sectorul frumuseții și al comerțului online. În prezent, Notino activează pe 27 de piețe europene, unde operează 26 de magazine fizice. Are un portofoliu incredibil de 83.000 de produse, de la peste 1.500 de branduri. 

 

Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în...
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1
Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato...
8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii
8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii
Chiar dacă românii stau în medie pe zi 3h30 min afară, doar 37% se dau cu cremă aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau...
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, creștere de 95% pe sectorul de skincare și 112% pe bodycare
Notino, retailer online de parfumuri și produse cosmetice, și-a crescut afacerea cu 42% în 2020, câștigând 3,5 milioane de clienți noi. În...
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
Notino: De două ori mai multe produse de îngrijire cumpărate în ultimul an
În 2020, industria de îngrijire personală și wellness a suferit o transformare imensă, ca urmare a pandemiei. Cu toate acestea, consumatorii...
RetailZoom: Creșterile de preț pentru 2020 sunt în medie mai mari la alimente și la produsele de îngrijirea casei
RetailZoom: Creșterile de preț pentru 2020 sunt în medie mai mari la alimente și la produsele de îngrijirea casei
Datele „Jurnalului de Vânzări pe timp de pandemie” realizat de RetailZoom arată că toamna aduce o impulsionare a vânzărilor categoriilor...