Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în sezonul de vară, portofoliul companiei ajungând astfel la peste 180 de produse dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca. Noile game, OZON și Sun Cocktails, se remarcă prin aceeași atenție acordată protejării și îngrijirii pielii cu ajutorul ingredientelor naturale. Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară

Gama OZON combină filtrele solare eficiente cu hidratarea, oferind soluții variate pentru o protecție solară ridicată, inclusiv pentru copii. Gama Sun Cocktails se concentrează pe accelerarea bronzării, pe protejarea și evidențierea pielii bronzate intens și rapid, ajutând-o să strălucească și să își mențină sănătatea în același timp printr-un cocktail specific fiecărei nevoi. 

„Am lansat două game noi care vin perfect în întâmpinarea nevoilor pe care clienții noștri le au atât în sezonul estival, cât și în restul anului, game care conțin produse deosebit de eficiente, cu protecție solară ridicată, așa cum sunt produsele OZON, precum și produse care să îi ajute să obțină rapid un bronz intens, dar sigur și să îl pună cât mai bine în evidență, cu produsele Sun Cocktails. Ne bucurăm să ne aducem și noi, astfel, contribuția la reușita vacanțelor clienților noștri. Și nu ne oprim aici, avem în plan și alte noi lansări pentru acest an”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant. 

Gama OZON se adresează întregii familii și este formată din patru produse:

  • OZON Ser cu acid hialuronic și SPF 50 care, pe lângă un nivel înalt de protecție, contribuie și la reîntinerirea pielii și la creșterea hidratării ei, grație acidului hialuronic inclus în formulă; în plus, ambalajul modern, foarte practic și igienic – flacon airless - asigură o dozare precisă și protejează serul împotriva oxidării și a contaminării microbiene;
  • OZON Cremă pentru față și corp cu acid hialuronic și SPF 50 răspunde nevoii zilnice de protecție solară ridicată și hidratare, pentru întregul corp, cu un ambalaj practic și ușor de transportat în geantă;
  • OZON Loțiune spray protecție solară COPII SPF 50+ este concepută astfel încât să protejeze pielea delicată a copiilor în timpul expunerii la soare, având o formulă rezistentă la apă, care se aplică rapid și uşor; conține o combinație optimă de filtre solare, micronizate și încapsulate într-un singur activ, așa încât să aibă o eficacitate superioară față de cea a filtrelor folosite separat;
  • OZON Loțiune spray protecție solară SPF 30, o combinație armonioasă dintre protecția ridicată și eficientă și aspectul non-gras al pielii, după aplicarea produsului. Ambele loțiuni au un ambalaj ergonomic, ușor de prins și manevrat, cu spray.

Gama Sun Cocktails conține tot patru produse. Două dintre acestea,Sun CUBA LIBREE Bronzing Booster Lotion SPF 10 și Sun HUGOO Bronzing Booster Lotion SPF 30, sunt pentru accelerarea bronzării și au în compoziție activul pentru bronzare SunTan care stimulează sinteza melaninei naturale în piele, obţinându-se o bronzare mai rapidă și mai intensă, uniformă și rezistentă în timp, dar și sigură datorită SPF-ului.

Gama este completată de spray-ul răcoritor pentru după plajă, Sun MOJITOO After Sun Cooling Spray, ce oferă o senzație cool, răcoritoare după plajă și o hidratare intensă. Un alt produs din noua gamă este loțiunea de corp shiny, SUN on the BEACH Glow & Shine Body Lotion cu particule strălucitoare de culoare bronz și auriu, care asigură pielii hidratare și hrănire.

Noile game sunt formulate după cele mai noi tendințe combinând ingrediente cu proprietăți intense de hidratare și protecție, cu ambalaje moderne, practice și ușor de folosit.

Toate produsele din gama OZON și din gama Sun Cocktails sunt disponibile pe siteul producătorului, dar și în marile magazine precum Kaufland, dm, Auchan, Carrefour, precum și în farmacii și magazine naturiste.

Cu o tradiție de aproape 33 de ani, Cosmetic Plant este unul dintre cei mai importanți producători de cosmetice din România. Compania a fost înființată în 1991, la Cluj-Napoca, de către farmacista Ileana Mester, iar acum este condusă de fiica ei, Dr. Susana Laszlo. În perioada 2012-2023, producătorul a urcat constant pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume, organizat de către Monde Selection la Bruxelles, unde a obținut 17 premii, șase dintre ele în perioada 2020-2023. De asemenea, a obținut și un premiu la German Beauty Award, având astfel în palmares 18 premii internaționale.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Carrefour, Kaufland, dm Drogerie Markt, Mega Image, Farmacia Tei, Dr. Max, Catena și alte lanțuri de farmacii, Plafar și magazine naturiste din țară și în diverse farmacii independente. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include produse grupate în mai multe familii și game: Essential, Essential Plus, GOOD Skin, Fusion, Sun și Me&Mom, ce se pot achiziționa și din magazinul online al producătorului.

 

Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant vrea afaceri de peste 13 milioane de lei în 2023
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 12,8 milioane de lei,...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
 Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, performanță record în online în primul trimestru
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători români de cosmetice, a început în forță anul 2022, raportând pentru primele trei luni o...
8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii
8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii
Chiar dacă românii stau în medie pe zi 3h30 min afară, doar 37% se dau cu cremă aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau...