Auchan ia locul Carrefour în centrul comercial Sun Plaza
După ce Carrefour a anunțat închiderea definitivă a hipermarketului din centrul comercial Sun Plaza începând cu 19 mai, retailerul Auchan va intra, la finalul anului viitor, cu o locație de 7.000 mp în acest mall, anunță CPI România, proprietarul Sun Plaza.
Pentru CPI, acest pas face parte dintr-o strategie amplă de repoziționare a centrului comercial Sun Plaza, care va intra într-un proces etapizat de modernizare începând cu luna iunie. Transformarea are ca obiectiv principal diversificarea și actualizarea ofertei comerciale, pentru a răspunde cerințelor consumatorilor urbani și pentru a consolida poziția Sun Plaza ca hub de retail și lifestyle de referință în capitală. Pe lângă hipermarketul Auchan, pe o suprafață de 16.000 mp vor fi integrate branduri internaționale din zona de fashion, aliniate cu cele mai recente tendințe din retailul modern.
„Piața de retail evoluează rapid, iar centrele comerciale trebuie să țină pasul cu noile obiceiuri de consum. Noul concept de hipermarket Auchan de 7.000 mp, optimizat ca suprafață și foarte bine construit ca și game de produse, prețuri mici, servicii și experiență, reflectă exact această direcție strategică. Procesul de modernizare a centrului Sun Plaza este un demers complex şi esențial pentru a oferi o infrastructură în pas cu dinamica industriei”, a declarat Geanina Ungureanu, Head of Retail CPI România.
„Am răspuns invitației CPI România de a propune un concept de hypermarket Auchan de ultimă generație pentru centrul comercial Sun Plaza - un loc de referință în comerțul modern din București și România. Este o bună ocazie pentru noi să servim și mai bine clienții din Berceni și întreg sudul Bucureștiului, unde mai suntem prezenți cu formatele noastre și să aducem diferența Auchan mai aproape de ei. Venim cu game de produse largi și bine alese, cu o foarte bună reprezentare a produselor românești și a producătorilor români, cu prețuri mici pe scară largă – un atribut esenţial al mărcii noastre, toate într-un magazin modern, plăcut, cu confort dar și cu viteză la cumpărare, cu servicii omnichannel și cu soluții pentru sustenabilitate, adaptat tuturor categoriilor de clienți”, a adăugat Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan România.
Inaugurat în 2010, Sun Plaza este centrul comercial dominant din zona de sud a Bucureștiului, având o suprafață construită de 208.000 mp. Centrul comercial cuprinde patru etaje, două destinate exclusiv cumpărăturilor, un spațiu de relaxare și o parcare subterană cu 2.000 de locuri. În anul 2018, Sun Plaza a finalizat cel mai amplu proces de reconfigurare și extindere din piața de retail din România, cu modificări la nivel de design și adăugarea unei aripi noi. În 2019 a fost modernizat food court-ul și reamenajată o parte din terasa exterioară. Centrul comercial este deținut de către CPI Property Group și administrat de către CBRE România.
CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa. Cu un portofoliu de proprietăţi a cărui valoare depăşeşte 21 de miliarde de euro, CPIPG deține proprietăţi premium de birouri în principalele capitale din Europa Centrală și de Est: Praga, Berlin, Viena, Bucureşti și Budapesta. Grupul deține, de asemenea, proprietăți de retail în Europa Centrală și de Est, precum și hoteluri, unități rezidențiale şi terenuri.
Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2023 de peste 1,6 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern.



