Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza
Retailerul Carrefour România a decis să închidă definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza din Capitală, începând cu 19 mai, în contextul inițierii unui amplu proces de remodelare al acestui mall.
„Procesul de renovare propus necesită eliberarea spațiului, în care ne-am desfășurat activitatea până în prezent, pentru o perioadă extinsă. Astfel, nu vom putea asigura continuitatea experienței de cumpărare, în acest spațiu, pentru clienții noștri. Rămânem dedicați deservirii comunității din zona Berceni prin consolidarea prezenței noastre în magazinele din vecinătate, respectiv hipermarketurile din Berceni și ParkLake, precum și prin rețeaua de magazine Market și Express din proximitate. Mai mult, ca lider pe zona alimentară de e-commerce din România, prin intermediul partenerilor Bringo, Glovo, Tazz și Bolt Food, dar și prin carrefour.ro și aplicația Carrefour, le vom aduce clienților noștri toate soluțiile omnicanal și multiformat pentru ca ei să se poată bucura mai departe de produsele și serviciile Carrefour”, au anunțat reprezentanții Carrefour România.
Angajații din locația Sun Plaza vor fi redistribuiți în rețea, fără a fi afectați de această schimbare. Carrefour Sun Plaza este unul dintre cele mai mari hipermarketuri din București, cu o suprafață de aproximativ 11.300 mp.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023, potrivit raportului financiar publicat de companie. Organic (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimele 12 luni), Carrefour a înregistrat în România o creștere de 1,2%, România fiind singura piață europeană în care retailerul a raportat un rezultat pozitiv din perspectiva cifrei de afaceri.





