Cora Lujerului devine istorie. Magazinul, redeschis sub brandul Carrefour
Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial Supernova din Bulevardul Iuliu Maniu 19.
Astfel, Carrefour România ajunge la 58 de magazine în acest format la nivelul rețelei. Deschiderea are loc în contextul achiziției lanțului de magazine Cora de către retailerul francez. Hipermarketul a fost primul format cu care Carrefour a intrat pe piața din România în 2001.
Situat în incinta centrului comercial Supernova, Bulevardul Iuliu Maniu 19, hipermarketul are o suprafață de vânzare de 7.656 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin creșterea echipei care acum însumează un număr de 240 de angajați.
Acesta dispune de zece case tradiționale, dar și de 20 case de tip self checkout, prin intermediul cărora clienții au posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele din coș.
„Începând de astăzi hipermarketul Lujerului este complet integrat în universul Carrefour, marcând remodelarea magazinului conform standardelor noastre, ca rezultat al integrării operațiunilor Cora în universul Carrefour. Lujerului este o zonă de importanță strategică, cu densitate demografică, și suntem încântați să ne întărim prezența în zona de Vest a orașului. Ne propunem în continuare să devenim principala sursă de aprovizionare cu produse de calitate, de la producători locali”, a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora Carrefour România.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.