8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii
Chiar dacă românii stau în medie pe zi 3h30 min afară, doar 37% se dau cu cremă aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau doar atunci când merg la plajă. Mai mult de atât, 8 din 10 români declară că folosesc produse cu SPF doar vara, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Deşi consumatorii susțin că au auzit de SPF și cunosc importanța utilizării unei protecții solare SPF (53%), cercetarea efectuată de Reveal Marketing Research relevă faptul că doar 17% înțeleg semnificația corectă. De fapt, mai mult de jumătate nu înțeleg termenii folosiți pentru protecțiile solare precum SPF sau au o înțelegere eronată.
Ce ar trebui să comunice brandurile
Utilizarea zilnică a protecției solare în România se află într-un stadiu incipient și poate fi atribuită unei conștientizări scăzute a consumatorilor. Prin urmare, chiar dacă românii folosesc protecție solară, cel mai probabil nu folosesc suficient, atât în ceea ce privește frecvența de aplicare, cât și cantitatea de produs, pentru a obține o protecție solară adecvată.
Este importantă comunicarea cu privire la utilizarea și reaplicarea produselor de îngrijire solară. Brandurile pot lansa campanii de informare referitoare la potențialele efecte secundare ale expunerii la UV. Statistici și fapte științifice pot fi utilizate în afișajele de vânzare și pe pachetele de produse pentru a atrage atenția consumatorilor și pentru a transmite mesajul în mod eficient.
Studiul Reveal Marketing Research a fost realizat în perioada 26.07 - 03.08, prin metoda de colectare CAWI (computer assisted web interview) și a inclus un eșantion reprezentativ național (urban și rural), cu 1005 interviuri și o marjă de eroare de +/-3%. Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.