8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii

Chiar dacă românii stau în medie pe zi 3h30 min afară, doar 37% se dau cu cremă aproximativ în fiecare zi când ies din casă, iar 63% se dau doar atunci când merg la plajă. Mai mult de atât, 8 din 10 români declară că folosesc produse cu SPF doar vara, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research. 8 din 10 români folosesc produse cosmetice cu SPF doar pe perioada verii

Deşi consumatorii susțin că au auzit de SPF și cunosc importanța utilizării unei protecții solare SPF (53%), cercetarea efectuată de Reveal Marketing Research relevă faptul că doar 17% înțeleg semnificația corectă. De fapt, mai mult de jumătate nu înțeleg termenii folosiți pentru protecțiile solare precum SPF sau au o înțelegere eronată.

Ce ar trebui să comunice brandurile

Utilizarea zilnică a protecției solare în România se află într-un stadiu incipient și poate fi atribuită unei conștientizări scăzute a consumatorilor. Prin urmare, chiar dacă românii folosesc protecție solară, cel mai probabil nu folosesc suficient, atât în ​​ceea ce privește frecvența de aplicare, cât și cantitatea de produs, pentru a obține o protecție solară adecvată.

Este importantă comunicarea cu privire la utilizarea și reaplicarea produselor de îngrijire solară. Brandurile pot lansa campanii de informare referitoare la potențialele efecte secundare ale expunerii la UV. Statistici și fapte științifice pot fi utilizate în afișajele de vânzare și pe pachetele de produse pentru a atrage atenția consumatorilor și pentru a transmite mesajul în mod eficient.

Studiul Reveal Marketing Research a fost realizat în perioada 26.07 - 03.08, prin metoda de colectare CAWI (computer assisted web interview) și a inclus un eșantion reprezentativ național (urban și rural), cu 1005 interviuri și o marjă de eroare de +/-3%. Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa.

Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant lansează două noi game de produse cu protecție solară
Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în...
Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Românii, mai cumpătați de Crăciun. Bugetul, redus cu 12%
Bugetul alocat de români pentru sărbătorile de Crăciun va fi similar (50%) sau mai mic (38%) comparativ cu cel de anul trecut, arată un studiu...
Viitorul sustenabilității, influențat de schimbarea comportamentelor și inițiativele companiilor
Viitorul sustenabilității, influențat de schimbarea comportamentelor și inițiativele companiilor
Caracterul sustenabil al unui produs (68%) este mai important decât confortul oferit de proximitatea față de acesta (65%), arată un studiu Reveal...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
Retailul, singurul sector cu o creștere a loialității consumatorilor în pandemie
Retailul, singurul sector cu o creștere a loialității consumatorilor în pandemie
75% dintre români au rămas loiali brandului preferat, în timp ce pentru 6% dintre aceștia comportamentul s-a schimbat, declarându-se mai puțin...
Studiu: De unde cumpără românii hrană pentru animalele de companie
Studiu: De unde cumpără românii hrană pentru animalele de companie
În România, 6 din 10 români au un animal de companie, arată un studiu Reveal Marketing Research. Studiul notează și locurile de achiziție ale...