Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1

Beiersdorf și-a îmbunătățit prognoza de creștere pentru acest an, pentru a doua oară consecutiv, după ce brandul Nivea și produsele dermato au înregistrat o performanță foarte bună, generând un avans al vânzărilor de două cifre în primul semestru, scrie Esmmagazine.com. Nivea, motorul care a asigurat creșteri de două cifre pentru vânzările Beiersdorf în S1

Compania germană estimează o creștere anuală a vânzărilor cuprinsă între 9% și 12%, după ce în primele șase luni producătorul Nivea a raportat un avans de 12,3% al afacerilor, până șa 4,9 miliarde euro, și un profit operațional de 852 milioane euro.

”Atât Nivea, cât și produsele dermato și cele de protecție solară a tenului, au înregistrat o creștere importantă la nivelul tuturor regiunilor, balansând evoluția modestă a businessului de produse premium”, potrivit companiei.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, vânzările brandului Nivea au crescut cu 17,9%, în timp ce mărcile de dermato Eucerin și Aquaphor au afișat un avans de 26,1% pe fondul unei cereri foarte mari pentru produse de protecție solară, în special în America de Nord și America Latină.

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 136 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA - nr. 1  în îngrijirea  pielii  -, Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.

NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA celebrează 25 de ani de inovație Q10
NIVEA a lansat primele produse antirid ce conțin coenzima Q10 în 1998. Prin această inovație, compania a dus la următorul nivel ingredientele...
eMAG lansează Dermato Shop, un concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse de îngrijire pentru toată familia
eMAG lansează Dermato Shop, un concept shop-in-shop online cu peste 3.000 de produse de îngrijire pentru toată familia
eMAG simplifică modul în care clienții pot găsi și comanda produse pentru rutina de îngrijire a întregii familii și lansează primul...
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Produsele cu protecție solară, tot mai prezente în coșurile de cumpărături ale românilor
Protecția solară precum și alte produse cosmetice care conțin FPS (SPF) fac parte din categoria de produse de îngrijire a pielii cu cea mai...
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Vânzările Beiersdorf au crescut anul trecut cu 6,3% în Europa de Est
Beiersdorf, producătorul unor branduri precum Nivea și Eucerin, și-a majorat afacerile cu 9,7% în 2021, până la 7,6 miliarde de euro, avansul...
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova
Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția...
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf cumpără un brand de la Bayer pentru 550 de milioane de dolari
Beiersdorf, producătorul Nivea, a achiziționat brandul american de protecție solară Coppertone de la compania Bayer pentru suma de 550 de...