Business cu minifrigidere pentru cosmetice, lansat de o antreprenoare cu 100.000 de euro

O antreprenoare de 24 de ani din București, Alexandra Vasile, a investit în plină pandemie 100.000 de euro într-o afacere inedită pe piața din România – comerț cu minifrigidere pentru cosmetice. Încă din luna februarie, prima lună de funcționare, compania a înregistrat vânzări de peste 8.000 de euro (circa 10.000 lei pe săptămână) numai din vânzările generate prin social media. Alexandra Vasile are în plan să intre cu acest produs pe piața de retail, unde estimează că, ȋn doar șase luni, își va recupera investiția. Business cu minifrigidere pentru cosmetice, lansat de o antreprenoare cu 100.000 de euro

„Am crescut într-o familie de antreprenori care mi-a oferit încredere și curaj. Am fost învățată să caut oportunități în orice tip de situație. Acesta a fost motivul pentru care, atunci când am descoperit conceptul de minifrigidere cosmetice în străinătate, în loc să îl cumpăr doar pentru mine, m-am decis să îl aduc pe piața din România”, a declarat Alexandra Vasile, fondatoarea Meloni Care.

Unul dintre cele mai importante beneficii ale aparatului este sistemul său termo-electric care răcește până la 5-10°C, în doar două ore. Persoanele care doresc să își depoziteze și să își conserve produsele cosmetice preferate, la temperaturi optime care nu îngheață, vor beneficia mai mult timp de proprietățile acestora.

Minifrigiderele au un aspect modern, sunt ușor de transportat și de depozitat, având o greutate de două kilograme. Aparatul nu consumă mult curent, are o capacitate de aproximativ patru litri și vine în dotare cu un încărcător de mașină, ceea ce îl face multifuncțional, pentru că permite inclusiv răcirea alimentelor sau băuturilor, la drum lung. În prezent, Meloni Care are în gama sa trei colecţii: minifrigidere de cosmetică, globuri de masaj cu antigel în interior, care păstrează răceala în timpul masajului, și accesorii de masaj din piatră.

„Meloni Care se adresează femeilor care doresc să își îmbunătățească rutina de îngrijire. În timp ce clientele noastre consideră minifrigiderele un accesoriu inovator, care îmbină utilul cu plăcutul, clienții de sex masculin au relatat că au cumpărat produsul pentru a-l oferi cadou persoanei dragi. Vânzările au fost generate atât prin website-ul nostru, prin ajutorul prezenței în social media, cât și direct din saloanele de înfrumusețare din România. Perspectivele pentru viitorul apropiat sunt să diversificăm gama de produse, pentru a suplini nevoile pieței, deoarece industria de beauty este în continuă creștere”, încheie Alexandra Vasile.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Jovan Radosavljevic, Coca-Cola HBC România: Vom vedea cât de afectată va fi piața anul acesta
Pentru Coca-Cola HBC România ultimii ani au atins puncte nevralgice în ceea ce privește predictibilitatea, legislația, impozitarea,...
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cum își securizează Laura Baldini, un business de peste opt milioane de euro, dezvoltarea pe termen lung
Cu o experiență de trei decenii în lumea antreprenoriatului, Laura Baldini, fondatoarea brandului cu același nume, reușește să se plieze pe...
Jumătate dintre români și-au schimbat comportamentul de utilizare a cosmeticelor în pandemie
Jumătate dintre români și-au schimbat comportamentul de utilizare a cosmeticelor în pandemie
În contextul pandemiei, utilizarea produselor cosmetice și de îngrijire personală a suferit modificări pentru jumătate dintre românii din...