Analize din toate categoriile, pagina 83

GfK: Nivel record privind disponibilitatea de cumpărare a românilor
GfK: Nivel record privind disponibilitatea de cumpărare a românilor
26 aprilie 2017
2 minute
Progresiv
Potrivit studiului GfK privind climatul de consum din Europa, la sfârșitul primului trimestru din 2017, așteptările economice ale consumatorilor...
Drumul Pukka Food de la zero la 500.000 de euro
Drumul Pukka Food de la zero la 500.000 de euro
25 aprilie 2017
3 minute
Progresiv
În primăvara anului 2008, în Piața Amzei din București se deschidea un mic magazin cu produse bio, într-o zonă în care la acea vreme lupta...
Trendurile de shopper din spatele creșterii pieței
Trendurile de shopper din spatele creșterii pieței
21 aprilie 2017
5 minute
Progresiv
Faptul că 2016 a fost un an bun pentru piața FMCG este deja cunoscut de către întreaga industrie. În spatele cifrelor de vânzări din comerț...
Care sunt preferințele consumatorilor români de pește?
Care sunt preferințele consumatorilor români de pește?
21 aprilie 2017
3 minute
Progresiv
Somonul și macroul rămân în continuare soiurile de pește preferate de consumatorii români. În 2016, somonul și macroul au fost lideri pe...
Care sunt atributele unei experiențe de cumpărare plăcute, la români
Care sunt atributele unei experiențe de cumpărare plăcute, la români
18 aprilie 2017
3 minute
Progresiv
Un studiu realizat de compania de cercetare de piață Strategis RBC pentru revista Progresiv poziționează rețelele Kaufland, Carrefour și Auchan...
Categoria băuturilor calde: ”Câte bordeie, atâtea obiceie”
Categoria băuturilor calde: ”Câte bordeie, atâtea obiceie”
18 aprilie 2017
4 minute
Progresiv
Cu un un grad de penetrare ridicat, în rândul a 7 din 10 români, băuturile calde sunt o categorie unde profilul consumatorilor variază destul de...
GfK: Piața FMCG a înregistrat o creștere valorică de 3,4% în 2016
GfK: Piața FMCG a înregistrat o creștere valorică de 3,4% în 2016
18 aprilie 2017
2 minute
Alina Dragomir
2016 a fost un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, piața FMCG înregistrând o creștere valorică de 3,4% comparativ cu anul...
În ciuda creșterii consumului, piața berii din România a stat pe loc în 2016
În ciuda creșterii consumului, piața berii din România a stat pe loc în 2016
12 aprilie 2017
2 minute
Progresiv
Volumul pieței berii din România s-a menținut în 2016 la nivelul din anul precedent, de 15,8 milioane de hectolitri. Astfel, în ciuda...
Mult optimism, dar vânzări puține pe piața de gemuri și dulcețuri
Mult optimism, dar vânzări puține pe piața de gemuri și dulcețuri
7 aprilie 2017
7 minute
Progresiv
Cu o valoare de piață incertă, zeci de producători și tot atâtea branduri, categoria gemuri și dulcețuri este dominată în continuare de...
Momentul adevărului: cât de relevant este canalul online pentru piața FMCG?
Momentul adevărului: cât de relevant este canalul online pentru piața FMCG?
30 martie 2017
5 minute
Alina Dragomir
Dacă până acum câțiva ani comerțul online se limita la electronice și electrocasnice, dezvoltarea platformelor online de către retailerii...
1...828384...103