Analize din toate categoriile, pagina 20
Quick commerce, de la super nișă la oportunitate pentru jucătorii din e-groceries
2 mai 2023
5 minute
Deși încă la început pe piața locală, canalul de quick commerce ar putea fi încadrat în categoria factorilor disruptivi din simplul motiv că...
Cerealele, categoria care se dezvoltă pe două momente de consum
24 aprilie 2023
7 minute
Estimată la 89 de milioane de euro, piața de cereale și batoane de cereale are încă spațiu de dezvoltare din moment ce consumul local este sub...
Rolul transportului și logisticii în limitarea provocărilor pentru sectorul FMCG
24 aprilie 2023
3 minute
Piața bunurilor de larg consum din România a înregistrat creșteri semnificative de la an la an, ceea ce denotă că România are un potențial...
Legătură esențială între buna guvernanță în domeniul sustenabilității și performanța afacerii
21 aprilie 2023
4 minute
Un nou sondaj realizat de EY în rândul a peste 200 de companii din 15 țări din Europa a identificat o legătură esențială între guvernanța...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Keysfin & RetailZoom: Retailul alimentar din România, estimat la 108 miliarde de lei în 2022
19 aprilie 2023
3 minute
Cifra de afaceri a retailului alimentar a crescut cu aproape 11,7% față de 2020 și a fost cu 48% peste nivelul din 2017, la 93 de miliarde de lei...
Inflația și temerile legate de lanțurile de aprovizionare se estompează, dar rămâne incertitudinea
13 aprilie 2023
4 minute
Perspectivele economiei globale au luat o turnură pozitivă în prima parte a anului 2023, pe măsură ce presiunile inflaționiste au început să...
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
12 aprilie 2023
3 minute
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
10 aprilie 2023
9 minute
Sub impactul majorărilor de preț, producătorii și distribuitorii activi în categoria tartinabilelor mizează pe inovații și modificări de...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Cum schimbă inflația prioritățile jucătorilor din piața produselor de curățenie pentru bucătărie
3 aprilie 2023
6 minute
Deși contextul pandemic a creionat schimbări în rutina de curățenie generând noi ocazii de consum, inflația a pus bețe în roate categoriei...
Trendurile care redesenează industria de packaging în 2023
3 aprilie 2023
4 minute
Industria ambalajelor a intrat în 2023 cu „moștenirea” lăsată de un 2022 greu predictibil și marcat de inflație: provocări pe lanț...