Analize din toate categoriile, pagina 19

RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
RetailZoom: Retailul scade, pe fondul încetinirii consumului
7 iunie 2023
2 minute
Alina Stan
Dacă în 2020-2021 coșul mediu de cumpărături din supermarketuri cuprindea în medie 6-7 produse, în prezent numărul a scăzut la cinci...
Sustenabilitatea, de la implementare la dezvoltare financiară pe termen lung
Sustenabilitatea, de la implementare la dezvoltare financiară pe termen lung
6 iunie 2023
4 minute
Simona Popa
Despre faptul că măsurile sustenabile adoptate la nivelul companiilor reprezintă o investiție și nu o cheltuială s-a vorbit des în ultima...
Percepția românilor asupra propriei bunăstări
Percepția românilor asupra propriei bunăstări
6 iunie 2023
4 minute
Simona Popa
În ciuda contextului economic marcat de inflație, ponderea celor care se declară mulțumiți și foarte mulțumiți de propriul nivel de trai a...
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
6 iunie 2023
4 minute
Alina Dragomir
Cu un plus de 14 miliarde de lei în cont la finalul lui 2022, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o creștere...
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
Consolidarea, un scenariu tot mai prezent într-o piață scindată precum cea a cărnii de pui
29 mai 2023
7 minute
Alina Dragomir
Cu un volum anual de 500.000 de tone, piața locală de carne de pui este dominată de companiile românești, 90% din volumele tranzacționate...
Piața FMCG, consumatorul și mecanismele pe care le activează pentru a depăși policriza
Piața FMCG, consumatorul și mecanismele pe care le activează pentru a depăși policriza
29 mai 2023
5 minute
Alina Dragomir
Indiferent că vorbim despre retaileri sau producători, jucătorii din piața FMCG au în față un consumator al cărui comportament este definit...
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
19 mai 2023
6 minute
Alina Dragomir
Dacă ne uităm la ultimii ani, locuitorii globului, dar și businessurile, au traversat mai multe crize, fiecare dintre ele cu impact direct în...
Consumatorii își pierd încrederea și se îndepărtează de branduri pe fondul crizei legate de costul vieții
Consumatorii își pierd încrederea și se îndepărtează de branduri pe fondul crizei legate de costul vieții
17 mai 2023
3 minute
Progresiv
Consumatorii din întreaga lume continuă să își limiteze cheltuielile pe fondul evoluției provocatoare a costului vieții, 94% dintre ei fiind...
Accenture: Inteligența artificială, principala prioritate digitală a directorilor în ceea ce privește reziliența operațională
Accenture: Inteligența artificială, principala prioritate digitală a directorilor în ceea ce privește reziliența operațională
11 mai 2023
2 minute
Andra Imbrea Palade
Aproape trei sferturi (73%) dintre companii prioritizează inteligența artificială în detrimentul tuturor celorlalte investiții digitale cu...
Produsele din hârtie, teren de confruntare între branduri și mărcile private
Produsele din hârtie, teren de confruntare între branduri și mărcile private
8 mai 2023
6 minute
Alina Stan
Piața locală a produselor de hârtie, evaluată la peste 300 de milioane de euro, este una extrem de competitivă, în care se dă „o bătălie...
1...181920...103