Analize din toate categoriile, pagina 17
Cumpărături online de circa 7 miliarde de euro în 2022. Jumătate reprezintă articolele fashion și electronicele
8 august 2023
3 minute
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care peste 50% reprezintă cheltuieli pe articole vestimentare...
Consiliul Concurenței: Prețurile medii ale alimentelor de bază au scăzut cu până la 34%
7 august 2023
2 minute
Prețurile medii ale alimentelor de bază din marile lanțuri comerciale au scăzut cu valori de până la 34%, în contextul aplicării prevederilor...
Studiu: Legumele, fructele și pâinea, top 3 alimente consumate zilnic sau aproape zilnic de 80% dintre români
18 iulie 2023
2 minute
Doar 30% dintre femei și 41% dintre bărbați sunt de părere că au o alimentație de calitate bună, iar majoritatea respondenților (58%)...
Capitalizarea noilor tendințe, prioritară pentru producătorii de coloranți de păr
17 iulie 2023
6 minute
Întoarcerea la modul normal de viață, fără restricții de deplasare și cu un program de lucru care nu mai este exclusiv online, a readus pe...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Riscurile la care sunt expuse lanțurile de aprovizionare
17 iulie 2023
4 minute
De ani de zile, lanțurile de aprovizionare au reprezentat un motor pentru economia globală, asigurând livrarea de bunuri și o gamă largă de...
2022, an de reașezare în topul retailerilor independenţi
17 iulie 2023
4 minute
Diversificare și adaptare au fost cuvintele de ordine pentru jucătorii independenţi în 2022. Pe o piaţă aglomerată, aceștia și-au asigurat...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
17 iulie 2023
5 minute
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
Piața spațiilor logistice și industriale, activitate în creștere în acest an
12 iulie 2023
3 minute
În ton cu încetinirea economiei, și piața imobiliară din România dă ceva semne de lentoare pe mai multe segmente, însă rezultatele rămân...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Din feed, direct la ușă: cum se schimbă comportamentul de cumpărare în 2023
10 iulie 2023
6 minute
Policriză este termenul care definește cel mai bine contextul actual prin care trecem, fiecare dintre aceste crize având diverse niveluri de...
Consumatorii, pesimiști în privința evoluției prețurilor în următoarele șase luni
5 iulie 2023
3 minute
Aproape jumătate (46%) dintre consumatorii din întreaga lume cred că prețurile alimentelor vor continua să crească, potrivit sondajului PwC...