Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 28
VTEX anunță a treia ediție a programului Accelerator pentru comerțul colaborativ
24 septembrie 2021
2 minute
VTEX, platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului din America Latină, care se extinde în prezent...
57% dintre români nu cumpără online decât după ce consultă review-uri
24 septembrie 2021
3 minute
Peste 65% dintre cumpărăturile online realizate în ultimele 12 luni în România s-au făcut după consultarea feedbackului oferit de alți...
eMAG inaugurează primul showroom din Buzău
23 septembrie 2021
1 minut
eMAG inaugurează primul showroom din Buzău, în incinta Shopping City. În noua locație, clienții vor beneficia de consultanță dedicată...
Tehnologia ca vehicul pentru depășirea crizei
20 septembrie 2021
2 minute
Tehnologia a fost și este omniprezentă nu doar în business, ci și în viața de zi cu zi, iar momentele de cumpănă accentuează dependența...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Retargeting Biz a investit 3 mil. euro într-o platformă de marketing automatizat all-in-one dedicată magazinelor online
15 septembrie 2021
2 minute
Retargeting Biz, ce desfășoară operațiuni în România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat...
Carrefour și-a deschis propria versiune de magazin fără casieri, în Dubai
10 septembrie 2021
1 minut
Carrefour a deschis primul său magazin fără casieri, în cadrul unui centru comercial din Dubai. Noua locație a retailerului francez...
Aplicația Google Pay, lansată oficial în România
8 septembrie 2021
1 minut
Începând de astăzi, aplicația Google Pay este disponibilă în România. Până în prezent, soluția Google Pay era disponibilă în țara...
VTEX, venituri în creștere cu 22% în trimestrul doi
2 septembrie 2021
2 minute
VTEX, platforma enterprise de comerț digital, anunță că veniturile totale au crescut cu până la 30,9 milioane dolari în cel de-al doilea...
Produse noi:
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Laurul își extinde portofoliul cu un produs inovator
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”
Waterdrop anunță lansarea ediției limitate Microenergy Berry Boost
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Studiu Ciel: Jumătate dintre retailerii români au lansat magazine online în pandemie
27 august 2021
2 minute
Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care dețineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că...
Cum vrea Tazz by eMAG să cucerească piața de food delivery
23 august 2021
3 minute
După un an excelent, în care a reușit să obțină vânzări de 13 ori mai mari decât în perioada precendentă, Tazz by eMAG este pregătit să...