Aplicația Google Pay, lansată oficial în România

Începând de astăzi, aplicația Google Pay este disponibilă în România. Până în prezent, soluția Google Pay era disponibilă în țara noastră prin intermediul aplicațiilor de plată ale partenerilor, bănci sau operatori de plăți electronice. Aplicația Google Pay va putea fi folosită de toți utilizatorii de telefoane Android din România pentru a realiza plăți contactless sau online, într-un mod simplu și sigur. Aplicația Google Pay, lansată oficial în România

Aplicația Google Pay oferă un mod rapid de a plăti în magazine și protejează datele de plată prin multiple niveluri de securitate. Mai mult, Google Pay simplifică păstrarea biletelor de îmbarcare și a cardurilor de loialitate. De asemenea, odată cu disponibilitatea aplicației devine disponibil și suportul pentru Google Pay pentru dispozitivele cu sistemul de operare Wear OS. Astfel, plata cu smartwatch-ul va fi mult mai sigură.

Disponibilă în prezent în peste 30 de țări în toată lumea, aplicația Google Pay oferă plăți sigure, beneficiind de o securitate construită pe mai multe niveluri. De exemplu, când este utilizată pentru plata în magazin, către comerciant este trimis numărul de card virtual, nu cel real. Dacă telefonul este pierdut sau furat, deținătorul poate să-l blocheze sau să-l șteargă folosind funcția „Găsește-mi dispozitivul”. Astfel de funcționalități ajută la păstrarea în siguranță a informațiilor sensibile.

IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
RetuRO lansează aplicația care facilitează procesul de colectare manuală a ambalajelor
RetuRO lansează aplicația care facilitează procesul de colectare manuală a ambalajelor
RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, pune la dispoziția comercianților o serie de instrumente care să-i ajute să...
Cu un avans de 16% pe an, piața locală de e-Commerce poate deveni a doua în CEE
Cu un avans de 16% pe an, piața locală de e-Commerce poate deveni a doua în CEE
PayU GPO România, liderul pieței locale de plăți online, estimează că valoarea pieței de e-Commerce (produse și servicii comandate online) se...
Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Tendințele revoluției comerciale și a plăților electronice în 2024
Indiferent de direcția economiei globale, afacerile de toate dimensiunile adoptă inițiative pentru facilitarea proceselor de plată, implementând...
Cel mai des utilizate aplicații de cumpărături ale hypermarketurilor
Cel mai des utilizate aplicații de cumpărături ale hypermarketurilor
Aproape 36% dintre shopperii români merg la cumpărături în magazinele alimentare fizice de 2-3 ori pe săptămână, la fiecare vizită...
Google și Carrefour lansează serviciul de shopping bazat pe comenzi vocale
Google și Carrefour lansează serviciul de shopping bazat pe comenzi vocale
Carrefour și Google au lansat în Franța un serviciu de shopping bazat pe comenzi vocale, care funcționează prin intermediul platformei Google...