Google și Carrefour lansează serviciul de shopping bazat pe comenzi vocale
Carrefour și Google au lansat în Franța un serviciu de shopping bazat pe comenzi vocale, care funcționează prin intermediul platformei Google Assistant.
Practic, prin asocierea contului Google cu cel deținut pe site-ul retailerului francez, utilizatorii vor putea crea o listă de cumpărături fie pronunțând cuvinte comune, precum lapte sau zahăr, fie prin numirea unui produs sau brand preferat.
Asistentul Google, conectat la inventarul electronic al Carrefour, va transforma apoi lista într-un coș de cumpărături cu acele produse disponibile. Preferințele clientului vis-a-vis de branduri sau variante de produse se vor regăsi în următoarele sesiuni de cumpărături, oferindu-se în același timp posibilitatea de a modifica lista generată.
Noul serviciu vine în contextul în care Carrefour și-a propus să investească 2,8 mld. euro în digitalizare până la finalul acestui an, potrivit New York Post. Mai mult, francezii vor ca până la finalul lui 2022 să crească semnificativ vânzările online, vizând valoarea de 4,7 mld. euro.
Parteneriatul dintre Carrefour și Google a debutat în 2018, având ca scop comercializarea produselor online prin intermediul platformelor Google Home, Google Assistant și Google Shopping.