Retargeting Biz a investit 3 mil. euro într-o platformă de marketing automatizat all-in-one dedicată magazinelor online

Retargeting Biz, ce desfășoară operațiuni în România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, a lansat oficial noua platformă de marketing automatizat all-in-one, dedicată magazinelor online locale și internaționale și clienților acestora. Retargeting Biz a investit 3 mil. euro într-o platformă de marketing automatizat all-in-one dedicată magazinelor online

Cu o investiție de peste 3 milioane de euro, folosind tehnologii de ultimă generație, noua platformă Retargeting Biz revoluționează piața de e-commerce, poziționează magazinele online la un nivel de top și oferă clienților din online experiențe unice.

“Produsul nou este deja activ, o parte dintre clienții existenți deja au fost migrați pe noua tehnologie, iar feedback-ul lor este WOW! Ușor de folosit, bazată pe AI și automatizarea proceselor, resurse bogate de design grafic și conținut auto-generat, două noi canale de marketing de ultimă generație, o experiență minunată atât pentru magazinele online, cât și pentru clienții acestora. Aduce atât îmbunătățiri la nivelul serviciilor deja existente, cât și două noi servicii, recomandări personalizate și newsletter dinamic de o complexitate foarte mare și cu eficiență ridicată în creșterea ratei de conversie și a valorii coșului de cumpărături, cât și în îmbunătățirea experienței vizitatorilor magazinelor online”, spune Alina Mitrică, CCO Retargeting Biz.

Magazinele online au la dispoziție o nouă platformă de marketing automatizat all-in-one, ușor de utilizat și foarte eficientă, indiferent de mărimea sau domeniul lor de activitate, care reunește toate canalele de marketing relevante pentru un magazin online, de la reclame automatizate în Google, Facebook, Instagram, la push notifications, pop-ups, SMS, recomandări dinamice și newsletter dinamic, cu conținut personalizat. Platforma poate fi accesată și din aplicația mobilă Retargeting Biz, disponibilă pe iOS și Android.

Astfel, reclamele sunt 100% automatizate, rata de conversie devine cu până la 15% mai bună, valoarea medie a comenzii și timpul petrecut pe site cresc cu până la 20%, iar vânzările magazinelor online cresc cu până la 100%. Avantajele principale ale magazinelor online care implementează soluția Retargeting Biz sunt cele legate de automatizarea și personalizarea campaniilor de marketing, gestionarea principalelor canale de marketing dintr-o singură platformă, simplu și rapid, dar și de eficientizarea resurselor folosite, atât a celor umane, prin reducerea timpului petrecut în configurarea și administrarea campaniilor de marketing, a resurselor de design grafic și conținut folosite, dar și a celor financiare, prin optimizarea costurilor cu reclamele automatizate, cât și prin conținutul personalizat care duce la creșterea ratei de conversie, a ratei de retenție și a valorii coșului de cumpărături. În plus, personalizarea conținutului oferă vizitatorilor și abonaților magazinelor online o experiență mult mai frumoasă și mai utilă pe site-urile acestora.

“Fiind o platformă foarte complexă, procesul a durat doi ani și jumătate, iar la realizarea ei au lucrat mai multe echipe, atât interne, cât și externalizate. A fost creată în totalitate cu echipe din România, însă am avut și aportul colegilor din celelalte țări, fiecare venind cu feedback și ajutând în procesul de testare a platformei. Ca și cifre, în medie 15 de ingineri software au lucrat în același timp la platformă, asta pe lângă resursele de business intelligence, testing, design, UX/UI, project management și content”, spune Rareș Bănescu, CEO și Fondator Retargeting Biz.

Pentru majoritatea platformelor e-commerce există deja integrare, astfel încât activarea magazinului online se face rapid, în câteva click-uri. Pentru celelalte platforme sau site-uri custom, echipa tehnică și de customer support de la Retargeting Biz oferă sprijin pentru integrare. În cazul în care un magazin online nu are suficiente resurse de timp sau umane și nici nu colaborează cu o agenție, accesând serviciul Premium Account Management, va avea la dispoziție o întreagă echipă de specialiști care se va ocupa de strategia, implementarea și monitorizarea campaniilor lor.

În 2020, cifra de afaceri la nivelul companiei Retargeting Biz a fost aproape 10 milioane de lei în 2020, cu 58% mai mare decât în 2019. Creșterea a venit pe fondul dezvoltării pieței de e-commerce la nivel global, dar și pe creșterea notorietății brandului Retargeting Biz și a rezultatelor bune raportate de clienți. În prezent, echipa Retargeting Biz este formată din peste 50 de persoane, dintre care 35 în România și peste 15 în piețele externe în care compania activează.

Obiectivele din acest an vizează creșterea numărului de magazine online locale și internaționale care implementează noua platformă Retargeting Biz, consolidarea poziției pe piețele din România, Ungaria, Grecia și Bulgaria, dar și extinderea pe noi piețe europene.

 

 

Primul summit de sustenabilitate din România, Biz Sustainability Summit, debuteaza pe 22 mai, la București
Primul summit de sustenabilitate din România, Biz Sustainability Summit, debuteaza pe 22 mai, la București
Biz organizează primul summit de sustenabilitate din România: Biz Sustainability Summit. Sub motto-ul „BE THE CHANGE”, acesta debuteaza luni,...
Zilele Biz 2022, festivalul de business preferat de companii pentru lansările din această toamnă
Zilele Biz 2022, festivalul de business preferat de companii pentru lansările din această toamnă
Zilele Biz, conferința care de 21 de ani dă tonul tendințelor în mediul de afaceri, a adus timp de o săptămână mai bine de 100 de speakeri...
Cel mai important festival de business se desfășoară între 21 și 25 noiembrie la București
Cel mai important festival de business se desfășoară între 21 și 25 noiembrie la București
Cei mai importanți lideri din antreprenoriat, inovație, management, media & marketing și CSR se pregătesc pentru Zilele Biz, festivalul B2B...
 BrandRO 2022: Top 50 cele mai puternice branduri românești
BrandRO 2022: Top 50 cele mai puternice branduri românești
Anul 2022 aduce schimbări în studiul BrandRO. Dacă în 2021 Borsec și Arctic ocupau prima poziție împreună, anul acesta Arctic este campionul...