Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 16
Analiză Fieldstar: Activările offline sau pe ce să mizăm în 2023 în materie de experiențe de brand
29 ianuarie 2023
3 minute
Fieldstar este o agenție specializată în proiectarea și implementarea de campanii de marketing și vânzări offline. De 20 ani, susține...
2023, un an de construcție pentru magazinele online, care vor pune accent pe diferențierea față de concurență
26 ianuarie 2023
2 minute
Magazinele online din România vor investi în 2023 în servicii de diferențiere față de concurență și vor accesa tool-uri care...
78% dintre clienții eMAG România au făcut cumpărături de Crăciun de pe telefonul mobil
25 ianuarie 2023
3 minute
De la cumpărăturile de pe orice dispozitiv până la livrarea în proximitatea locuinței sau a biroului, consumatorii preferă acele soluții...
VTEX: Cum pot atinge retailerii obiectivele de profitabilitate în 2023
20 ianuarie 2023
3 minute
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Grupul eMAG lansează abonamentul Genius lunar
18 ianuarie 2023
2 minute
Genius, abonamentul la cumpărături gratuite și oferte speciale al grupului eMAG, este disponibil și lunar, cu aceleași beneficii ca cel anual,...
Cum a arătat coșul de cumpărături de Crăciun la Sezamo.ro
29 decembrie 2022
2 minute
Top 5 cele mai cumpărate produse alimentare în zilele de Crăciun în cadrul supermarketului online Sezamo au fost laptele la 1L, ceapa verde,...
ARMO: Adopția comerțului online în rural a crescut cu 22,8% în 2022 și a depășit creșterea de la oraș de 10%
21 decembrie 2022
3 minute
Comerțul online ia amploare tot mai mare în România atât la nivel urban, cât și la nivel rural, unde înregistrează o creștere în 2022 care...
Sezamo și-a extins programul de livrare în perioada sărbătorilor de iarnă
21 decembrie 2022
2 minute
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță extinderea programului de livrare în prag de sărbători la 18 ore pe zi...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Bringo, noi features și șase milioane de comenzi la final de an
20 decembrie 2022
2 minute
Piaţa de comerţ digital a înregistrat un ritm mai lent de creștere în anul 2022, comparativ cu anii precedenți, însă, totodată, a devenit...
Freshful, parteneriat cu ORTEC E-Grocery Delivery
13 decembrie 2022
2 minute
ORTEC a anunțat că a semnat un acord cu Freshful by eMAG pentru optimizarea operațiunilor de livrare la domiciliu în România. ORTEC E-Grocery...