Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România

eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager al companiei, din acest rol aceasta urmând să se concentreze pe traducerea investițiilor în produse, tehnologie, servicii și infrastructură în creșterea adopției eMAG ca platformă universală de shopping. Irina Pencea, noul General Manager al eMAG România

”Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG.

Din poziția de Grup CEO, Tudor Manea va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.

”După mulți ani de antreprenoriat în marketing, acum aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, mă bucur să accept această nouă provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping care să îi ofere atât o gamă largă de produse, cât și prețuri cât mai bune și servicii care să îi simplifice experiența de cumpărare”, a spus Irina Pencea, noul General Manager eMAG România.

Citiți și: Piața locală de e-commerce stagnează în 2022. Cum s-a modificat comportamentul de cumpărare

Irina Pencea are o pregătire academică în marketing și și-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agențiile independente de publicitate de succes din România și a contribuit la construcția mai multor branduri de succes din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie. Sub coordonarea sa, eMAG a lansat anul trecut o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent (România, Ungaria, Bulgaria), prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin sloganul de brand ”Căutarea nu se oprește niciodată”.

De peste 20 de ani, eMAG investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând cu succes modelul local în Bulgaria și Ungaria.

Schimbări în echipa de management a Grupului eMAG
Schimbări în echipa de management a Grupului eMAG
Grupul eMAG își consolidează echipa de management și îl numește pe Cosmin Dodoc în poziția de Vicepreședinte People & Organisation, în...
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG, investiții de șase ori mai mari în 2022 pentru dezvoltarea internațională
eMAG și-a continuat și în 2022 planul de investiții pentru a susține dezvoltarea ecosistemului regional și a răspunde potențialului de...
eMAG Ungaria numește un român în funcția de CEO
eMAG Ungaria numește un român în funcția de CEO
eMAG își consolidează echipa de management din Ungaria și îl numește pe Daniel Spiridon în poziția de CEO, începând cu luna...
eMAG o numește pe Irina Pencea Chief Marketing Officer
eMAG o numește pe Irina Pencea Chief Marketing Officer
După o perioadă de dezvoltare accelerată, marcată de lansarea unor noi servicii adaptate nevoilor în permanentă schimbare ale clienților, eMAG...