Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022, după ce și-a testat serviciile vreme de șase luni. Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022

La nivelul grupului Rohlik, anul trecut s-au livrat în total 11 milioane de comenzi către 1,5 milioane de clienți, dintre care un milion de comenzi au fost înregistrate doar în luna decembrie.

Cel mai fidel client pe plan local a plasat în această perioadă 62 de comenzi, iar cea mai mare comandă a avut 95 de pungi, a fost plasată în luna decembrie și a costat 10.584 lei. Majoritatea clienților Sezamo sunt femei, cu un procent considerabil de 80% și tot consumatoarele cumpără cele mai multe produse de brutărie și patiserie, mai exact 83% dintre clienții Sezamo de după lansarea publică.

„Am intrat pe piața din România cu o misiune: să facem viețile oamenilor mai bune și să le oferim produse de calitate superioară, în cel mai scurt timp posibil. Au trecut mai bine de patru luni de la lansarea publică și observăm cu bucurie cum din ce în ce mai mulți clienți ni se alătură, comandă de la noi, ne scriu pentru a ne spune ce își doresc. Personal am gestionat deja sute de conversații cu clienții și vă pot spune că feedbackul lor este de neprețuit. Vom continua să surprindem, să evoluăm și să schimbăm lucrurile în bine”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România

Grupul Rohlik investește continuu în reducerea amprentei de carbon a companiei, ajungând la finalul anului trecut la aproape 200 de mașini electrice, 1 milion de kilometri cu zero emisii în fiecare lună și 10-15% reducere a emisiilor de CO₂ datorită utilizării mai bune a mașinilor în cazul autovehiculelor standard. De asemenea, Sezamo a salvat prin categoria Save food peste 35 de tone de mâncare și are în folosință în acest moment 11.000 de pungi reutilizabile, făcute din plastic reciclat. La asta se adaugă deja milioane de pungi de hârtie care au fost reciclate de către companie.

Vezi și: Sezamo și-a dublat sortimentația de produse plant-based

 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau...

Sezamo oferă o selecție de peste 12000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată. Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.

Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în...
Sezamo introduce plata cu cardurile de masă
Sezamo introduce plata cu cardurile de masă
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a introdus o nouă metodă de plată a achizițiilor....
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi pentru 8.000 de clienți în perioada de testare
Supermarketul online Sezamo, parte a unicornului ceh Rohlik, lansat oficial săptămâna trecută, în urma unei...
Supermarketul online Sezamo începe oficial operațiunile în România
Supermarketul online Sezamo începe oficial operațiunile în România
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, își lansează astăzi oficial serviciile de...