FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Sezamo: 3 din 4 coșuri de cumpărături includ pâine și produse de panificație

Sezamo: 3 din 4 coșuri de cumpărături includ pâine și produse de panificație

La supermarketul online Sezamo, 3 din 4 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de panificație, iar 2 din 5 coșuri includ cel puțin un produs de tip patiserie, fie că vorbim despre produse ale artizanilor locali sau produse proprii. Oferta supermarketului online include produse de panificație create de artizani locali, precum Arc Bakery și Brot Manufactur, dar și produse proaspete pe care Sezamo le pregătește zilnic, în mai multe ture, în cuptoarele proprii.

Sezamo susține că are cea mai mare ofertă de produse artizanale din piață, cel mai bogat sortiment de produse de brutărie și patiserie fără gluten și de trei ori mai multe produse ecologice decât orice alt supermarket din piață.

„Acordăm o atenție deosebită dorințelor clienților noștri, așa că am extins gama de produse astfel încât să ne asigurăm că suntem cea mai bună brutărie din oraș. Pâinea face parte din cultura poporului român, produsele de panificație sunt comfort food, astfel că este esențial să acoperim toate nevoile - albă, integrală, fără gluten, ECO - le avem pe toate. Lucrăm în continuare cu artizani locali de succes, precum Arc și Pain Plaisir, însă pregătim și noi în brutăria proprie cele mai bune preparate de panificație și patiserie”, a declarat Michael Kaiser, CCO Sezamo România.

Te-ar putea interesa și: 2022, anul scumpirilor istorice

Sezamo, peste 5 tone de pâine vândute lunar

Sezamo vinde lunar, în medie, peste 5 tone de pâine, cel mai cumpărat produs din această categorie fiind ciabatta, urmată îndeaproape de chifla Kaiser albă, pâinea Durum, chifla hamburger gourmet și demi-bagheta french.

84% dintre cumpărători au ales produse de panificație din făină albă, iar 16% integrală, neagră, secară sau ovăz. Cumpărătorii Sezamo aleg într-o proporție mai mare pâinea întreagă, respectiv 85%, în timp ce 15% optează pentru pâinea feliată.

Mai mult, 2 din 5 coșuri de cumpărături au inclus un produs de patiserie. În topul preferințelor clienților Sezamo sunt clasicul croissant cu unt, covrigii tip bretzel, gogoșile cu umplutură de fructe, croissantele cu ciocolată și cremă de alune și foietajul cu nuci pecan și sirop de arțar.

În ceea ce privește împărțirea demografică, 83% dintre comenzile care includ brutărie și/sau patiserie plasate pe Sezamo au fost făcute de către femei. Produse de tip brutărie și patiserie sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10.000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content