Sezamo, creștere de 150% a businessului în ultimele 12 luni

Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, marcând un avans de peste 150% în ultimele 12 luni față de anul precedent. sacosa sezamo

Peste 80% dintre furnizorii Sezamo sunt producători români, iar dintre aceștia, 30% sunt mici producători locali. Astfel că nu e de mirare că, în topul celor mai vândute produse, ceapa verde românească își menține și în acest an locul fruntaș, urmată de pătrunjel verde românesc și apă plată pentru copii.

Valoarea medie a unui coș de cumpărături este de 4 ori mai mare decât valoarea coșului mediu dintr-un supermarket fizic, iar cea mai mare comandă din ultimele 12 luni a depășit 7.000 de lei. Cel mai fidel client a plasat în ultimul an peste 250 de comenzi, adică o medie de peste 20 de comenzi pe lună, iar cea mai populară categorie de produse a fost cea de Fructe și Legume.

„În acești doi ani pe piața din România, Sezamo a demonstrat că există o altă modalitate de a face cumpărături: rapidă, eficientă și responsabilă față de mediu. Ne-am dublat activitatea, am crescut constant nivelul serviciilor și ne-am asigurat că fiecare client are acces la produse de calitate superioară, livrate direct la ușă în două ore. Clienții noștri au câștigat în ultimul an peste un milion de ore, pe care sa le petreacă alături de cei dragi. Suntem mândri de impactul pe care îl avem, nu doar asupra obiceiurilor de consum, ci și asupra comunității și mediului”, a declarat Magda Costache, CEO interimar Sezamo.

Nivelul de satisfacție a clienților este remarcabil, cu un scor NPS de 89 și un rating de satisfacție generală (CSAT) de 98%. Curierii Sezamo primesc aprecieri pozitive în 99% din cazuri, iar comenzile sunt evaluate pozitiv de 95% dintre clienți, cu un rating mediu de 4,93 din 5 pentru curieri și 4,77 din 5 pentru comenzi.

Impact pozitiv asupra mediului și comunității

Sezamo se implică activ în reducerea emisiilor de carbon, flota sa de vehicule electrice parcurgând în ultimul an peste 4 milioane de kilometri fără emisii, care au salvat aproximativ 400 de tone de CO2, comparativ cu vehiculele pe benzină. Adică echivalentul a aproape 864 de drumuri dus-întors București - Paris.

De asemenea, Sezamo a rămas fidel misiunii sale de a lupta împotriva risipei alimentare și a salvat prin intermediul clienților săi alimente în valoare de peste 5,8 milioane RON.

Noua campanie Sezamo: „Nu sta la coadă! Prospețimea la un click distanță”

Fidel misiunii sale, Sezamo a lansat o nouă campanie sub sloganul „Nu sta la coadă! Prospețimea la un click distanță”, care pune accentul pe prospețimea extraordinară a produselor livrate direct de la fermieri la ușa clientului, eliminând etapele lanțului tradițional de aprovizionare. Sub conceptul de „from-farm-to-table”, Sezamo livrează produsele de la producătorii din împrejurimile Bucureștiului, în mai puțin de 7 ore de la recoltare.

„Cea mai proaspătă mâncare? Direct de la ferme, exact ca pe vremurile bunicilor! Imediat după ce sunt recoltate, produsele trec prin verificarea noastră de calitate și apoi sunt livrate direct la ușile clienților. În 2 - 3 ore, produsele ajung proaspete și pline de savoare. Iar dacă nu sunt 100% mulțumiți, clienții își primesc banii înapoi, rapid și simplu”, a declarat Michael Kaiser, Director Vomercial Sezamo.

Ca parte a acestei campanii, Sezamo va oferi produse de fermă la prețurile produselor obișnuite tip supermarket, în fiecare săptămână, până la finalul lunii octombrie, pentru a încuraja clienții să descopere diferența de gust și calitate.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului.

Produse nutritie speciala Sezamo cumparaturi online egrocery sacosa cu produse freshf de la supermarketul online Sezamo. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători internaționali de renume, la prețuri...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături online, clienții putând să...
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat oficial pe 18 octombrie 2022,...