Citește pe revistaprogresiv.ro cele mai noi știri, interviuri, analize, opinii și studii de piață despre digital & tech în industria de retail & FMCG., pagina 10
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, magazin de băuturi, vinuri și cafea cu peste 21.000 de produse
2 octombrie 2023
2 minute
eMAG lansează Drinks & Coffee Shop, un concept shop-in-shop online de băuturi, vinuri și cafea, cu peste 21.000 de produse disponibile imediat...
eMAG: Cum cumpără familiile din România
22 septembrie 2023
3 minute
În contextul în care opt din zece clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil, eMAG a explorat dinamica...
Cele mai importante insighturi de la ReTech & Digital 2023
22 septembrie 2023
6 minute
ReTech & Digital, primul eveniment Progresiv dedicat integral soluțiilor digitale și inovațiilor tehnologice din industria de retail &...
Vasile Voicu, Orange Business: „În retailul viitorului, personalizarea este cheia”
11 septembrie 2023
5 minute
Cu o strategie centrată pe nevoia clienților de a oferi fiecărui consumator o experiență tot mai personalizată și sigură, Orange Business...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online
5 septembrie 2023
3 minute
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta...
Inteligența Artificială, creștere cu 14% a economiei globale până în 2030. Cum pot capitaliza companiile beneficiile AI
24 august 2023
4 minute
Tehnologiile bazate pe inteligență artificială (AI) ar putea genera o creștere economică globală de 14% (15,7 trilioane de dolari) până în...
Noi speakeri la ReTech & Digital, evenimentul Progresiv dedicat tehnologiilor și soluțiilor digitale, ce are loc pe 14 septembrie
24 august 2023
3 minute
Noi speakeri de top se alătură ReTech & Digital - Expo & Conference, primul eveniment din portofoliul Progresiv dedicat integral...
Tendințe cheie în digitalizarea și tehnologizarea industriei de retail
14 august 2023
3 minute
Retailul a trecut prin provocări majore în ultimii ani, de la pandemia COVID-19 și probleme legate de lanțul de aprovizionare la inflație....
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Footprints AI deschide primul birou în SUA, în Silicon Valley
9 august 2023
2 minute
Footprints AI, companie românească ce operează una dintre cele mai avansate platforme de retail media din lume, deschide primul birou în SUA,...
Cumpărături online de circa 7 miliarde de euro în 2022. Jumătate reprezintă articolele fashion și electronicele
8 august 2023
3 minute
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care peste 50% reprezintă cheltuieli pe articole vestimentare...