Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, are începând cu luna septembrie un nou CEO în persoana lui Gabril Makki. Acesta este și CEO-ul Kifli.hu, supermarket online parte din grupul Rohlik, a cărui conducere a preluat-o la începutul acestui an. Gabril Makki va conduce cele două țări simultan și a fost adus la cârma Sezamo pentru a consolida performanța din România, după rezultate uimitoare obținute în Ungaria.Sezamo are un nou CEO. Tomás Chadzivasilis pleacă de la conducerea supermarketului online

„Sezamo a avut un start puternic și clienții români au rezonat bine cu misiunea noastră de a oferi acces rapid la alimente de calitate. Este un mare privilegiu pentru mine să preiau conducerea și să continui să lucrez din greu cu echipa noastră Sezamo pentru a aduce mâncare proaspătă și servicii uimitoare clienților români, pe măsură ce trecem la următoarea etapă a călătoriei noastre. Aștept cu nerăbdare să continui parteneriatul cu clienții Sezamo pentru a construi cel mai bun magazin din oraș, care include cea mai bună piață din oraș și tot ceea ce clienții iubesc de la producători artizanali, fermieri locali și game internationale unice”, a declarat Gabril Makki, CEO Sezamo România & Kifli Ungaria.

Gabril Makki s-a alăturat grupului Rohlik la începutul acestui an, în calitate de CEO al Kifli, supermarketul online din Ungaria, și s-a dovedit a fi un lider puternic îmbunătățind, împreună cu echipa sa, experiența clienților prin livrare mai rapidă, zone extinse de livrare, lansarea unor programe speciale pentru sprijinirea seniorilor, familiilor cu copii sau persoanelor cu dizabilități, în conformitate cu strategia grupului Rohlik. Anterior, Makki a ocupat funcția de vicepreședinte regional și ofițer comercial Procter & Gamble Europa Centrală, având este 20 de ani de experiență în afaceri internaționale FMCG și management superior.

Citește și: Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse

Sub conducerea sa, compania va continua să se dezvolte într-un mediu provocator, continuând să-și bazeze strategia pe o experiență excelentă pentru clienți, care a diferențiat întotdeauna Sezamo. În plus, în perioada următoare, prioritatea va fi consolidarea echipei locale de conducere Sezamo, pe măsură ce compania trece la următoarea etapă și își extinde operațiunile pentru a servi și mai bine clienții români.

Tomás Chadzivasilis, fostul CEO, s-a retras de la conducerea Sezamo România după aproape doi ani, pentru a fi alături de familia sa care locuiește în Praga. Sub conducerea sa, Sezamo s-a lansat în România și a ajuns la zeci de mii de clienți din București și județul Ilfov cu care a menținut o comunicare constantă. Ultimele luni au fost marcate de lansări extrem de apreciate de către clienți, precum lansarea plății cu cardul de masă, lansarea Baby Club Sezamini, a abonamentului Sezamo Premium și a categoriilor farmacie și Nutriție Specială.

Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Sezamo lansează campania de Paște cu produse de la artizani locali
Supermarketul online Sezamo a lansat campania de Paște cu produse de la artizani locali și producători...
 Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Sezamo lansează Sezamo Chef, platformă cu retețe ale căror ingrediente pot fi cumpărate online
Supermarketul online Sezamo a lansat Sezamo Chef, o sursă de inspirație conectată cu platforma de cumpărături...

„A fost o onoare pentru mine să fiu parte din povestea Sezamo în România, alături de echipa locală și de cea internațională. Încă de când eram clientul Rohlik în Cehia am apreciat serviciile companiei și m-am bucurat foarte tare că am avut oportunitatea să contribui la lansarea în România a acestui business uimitor, care oferă clienților produse grozave și îi ajută să câștige timp. Pentru mine a venit momentul să mă întorc la familia mea, pentru care a fost dificilă distanța și le sunt recunoscător pentru susținerea din acești doi ani”, a declarat Tomás Chadzivasilis, fostul CEO Sezamo.

Sezamo este un real one-stop-shop de produse proaspete, o comandă la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale. Supermarketul online oferă o selecție fantastică de peste 12.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc. Sezamo livrează cu mașini electrice în 3 ore de la plasarea comenzii sau la ora programată, cu intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, în incinta CTPark, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (12000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată. Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse de tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane euro în 2021.

 

Sezamo, creștere de 50% în ultimele luni. Cum a fost primul an pentru retailerul online
Sezamo, creștere de 50% în ultimele luni. Cum a fost primul an pentru retailerul online
Sezamo, parte a grupului Rohlik, care a intrat în România oficial în luna octombrie 2023, a înregistrat un an de...
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Sezamo vinde lunar șapte tone de pâine. Șase din zece coșuri de cumpărături includ produse de brutărie sau patiserie
Șase din zece coșuri de cumpărături din cadrul supermarketului online Sezamo includ produse de brutărie sau...
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Sezamo lansează o categorie de nutriție specială, care conține peste 1000 de produse
Supermarketul online Sezamo lansează o nouă categorie, Nutriție Specială, care include peste 1000 de produse în...
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Sezamo a livrat 60.000 de comenzi în 2022
Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a livrat 60.000 de comenzi în 2022. Sezamo s-a lansat...