Articole publicate de Simona Popa, pagina 16
EY România: Conectarea cu un consumator independent ridică o nouă provocare pentru retaileri și branduri
11 iunie 2024
4 minute
47% dintre consumatori sunt optimiști cu privire la viitor, în ciuda temerilor legate de creșterea costului vieții (73%), de schimbările...
Rețeaua Profi, extinsă cu șapte noi magazine în luna mai
10 iunie 2024
2 minute
Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat șapte locații noi în luna mai, focusul fiind...
DS Smith a înlocuit 1 miliard de bucăți de plastic, mai repede decât estimase inițial
6 iunie 2024
2 minute
Mai repede decât estimase inițial și în colaborare cu unele dintre cele mai puternice brand-uri globale din FMCG, DS Smith anunță înlocuirea a...
Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi
4 iunie 2024
2 minute
Pentru a acoperi nevoile tuturor consumatorilor, producătorii și distribuitorii de bunuri de larg consum investesc constant în produse și...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
3 iunie 2024
4 minute
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
3 iunie 2024
5 minute
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Adrian Ariciu pleacă de la conducerea Metro România pentru o nouă poziție în cadrul grupului
3 iunie 2024
2 minute
După aproape patru ani la conducerea Metro România, Adrian Ariciu a fost promovat Executive Vice President pentru Europa de Est în cadrul...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
31 mai 2024
7 minute
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Google: Adoptarea AI-ului ar putea aduce o creștere cu 5% a PIB-ul României în următorii 10 ani
31 mai 2024
2 minute
Dacă România adoptă pe plan extins inteligența artificială generativă, PIB-ul ar putea crește cu 14-16 miliarde de euro în următorii zece...
Exonia investește în tehnologie de ultimă generație pentru producția de ambalaje
31 mai 2024
2 minute
Gigantul Allwell a lansat prima linie tehnologică total automatizată de producție a sacoșelor de hârtie sustenabile, iar fabrica de ambalaje...