Interviuri din toate categoriile, pagina 7
Oana Bejan, Danone România: Rapiditatea cu care se întâmplă lucrurile modelează așteptările consumatorilor
11 iunie 2024
2 minute
Viitorul industriei bunurilor de larg consum va fi definit de cinci cuvinte: dinamic, digital, selectiv, impredictibil, premium, a punctat Oana...
Carol Boisan, Aquila: Cumpărătorul de astăzi este un amestec complex de nevoi
4 iunie 2024
2 minute
Pentru a acoperi nevoile tuturor consumatorilor, producătorii și distribuitorii de bunuri de larg consum investesc constant în produse și...
Mircea Turdean, Farmec: Inovația este cuvântul cheie pentru orice brand care își dorește să rămână relevant
3 iunie 2024
4 minute
Industria produselor de frumusețe nu există fără inovație, spune Mircea Turdean, Director General Farmec, compania pentru care investițiile în...
Adrian Ariciu, METRO România: Transformarea înseamnă să adopți o cultură organizațională care încurajează inovația
3 iunie 2024
5 minute
Viitorul cash&carry este reprezentat de dezvoltarea multicanal, cu procese integrate și automatizate, consideră Adrian Ariciu, CEO METRO...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
31 mai 2024
7 minute
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
30 mai 2024
3 minute
În actualul context economic, cu toate presiunile de ordin economic, puterea de adaptare reușește să facă diferența între companiile care...
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
27 mai 2024
5 minute
Pe o piață cu o dinamică precum cea a retailului și a bunurilor de larg consum orientarea spre inovație, calitatea produselor oferite și...
IA în retail: realitatea dincolo de entuziasm
23 mai 2024
5 minute
Inteligența Artificială (IA) nu mai este doar un subiect de discuție, ci o realitate care schimbă regulile jocului în retail. Cum anume? Google...
Produse noi:
Noutăți în gama Persil
Dove lansează campania aniversară Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată
Caroli Foods Group își extinde portofoliul de șuncă
Nestlé aduce în România primele cereale cu forme și gust de fructe
Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Dove lansează gelurile de duș Dove Advanced Care
Waterdrop lansează microdrinks cu arome fructate în ediție limitată
PepsiCo aduce Doritos Flamin' Hot în România
Syoss lansează tehnologia Intense Plex pe piața locală
Tuborg lansează Tuborg ICE în ediție limitată
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
22 mai 2024
2 minute
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Vascar, planuri ambițioase după 40 de ani de activitate
20 mai 2024
3 minute
Pentru Vascar, producător român de preparate din carne și conserve, cei 40 de ani de activitate au început cu suișuri și coborâșuri. De la...