Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024

Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de milioane de lei pentru anul acesta. În 2023 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 770 de milioane de lei, marcând o creștere de 5% față de anul precedent. Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024

„Ne așteptăm ca 2024 să fie un an bun, mai ales în contextul în care vorbim despre un an electoral. În categoria de înghețată am avut un start bun pentru că au fost mai multe zile cu soare și cu temperaturi mai mari, iar retailerii au deschis sezonul mai devreme. Așteptările noastre erau însă moderate în categorie pentru că am avut creșterea de 10% a TVA care a afectat și piața de înghețată. Partea bună este că nu vorbim despre o scădere la nivel de consum”, a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Macromex are o gamă largă de peste 1.400 de produse în 17 categorii, fiind lider pe piață pe segmentele de produse congelate: legume, fructe și semipreparate. În portofoliul Macromex se regăsesc brandurile proprii Edenia, Corso, La Strada, Azuris, Casa Gruia și Food Glory, lansat anul trecut.

Brandul Corso, creștere de peste 10% în 2024

Pentru Macromex categoria de înghețată generează 12% din total vânzărilor, în timp ce Corso are o pondere de 9% din total business.

„Pentru brandul Corso ne așteptăm la o creștere double digit anul acesta, peste ritmul de creștere la nivel de categorie. Creștere în categorie va veni din produse noi și lansări de produse și pentru Macromex 2024 este unul dintre cei mai bogați ani din perspectiva lansărilor”, a mai punctat Albert Davidoglu.

Recent, Corso a lansat Salted Caramel Caffe Latte, un produs dezvoltat în parteneriat cu 5 to go. Noul produs este disponibil deja în piață, atât în locațiile 5 to go, cât și în rețelele de retail. Salted Caramel Caffe Latte se adresează în special tinerilor, pe care mizează să-i cucerească prin gust, design, unicitate și preț, coordonate care vor transforma rapid acest produs într-unul extrem de popular.

Macromex, liderul în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, este un business 100% românesc, prezent pe piață de aproape 30 de ani.

Citește și: Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024

Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Chiar dacă 2023 se prefigurează a fi un an bun, cu un obiectiv de creștere de 15% la nivelul cifrei de afaceri, Macromex pune în balanță...
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Macromex, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară pe segmentul de produse congelate și refrigerate, anunță numirea...
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, dar...
Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021
Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, estimează o cifră de afaceri de 685 milioane de lei în 2021,...