5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată

5 to go și Corso, brand din portofoliul Macromex, anunță debutul unui parteneriat strategic în categoria de înghețata. Astfel, începând cu luna mai, 1 milion de înghețate Salted Caramel Caffe Latte vor fi disponibile pe piață, în locațiile 5 to go și în rețelele de retail, pentru oricine dorește să savureze o doză delicioasă de răsfăț și energie la cornet. 5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată

Înghețata cu aromă de cafea și caramel sărat aduce împreună identitatea, viziunea și creativitatea celor două branduri 100% românești și oferă o experiență apetisantă, intensă și răcoritoare. Colaborarea dintre 5 to go și Corso a fost inspirată de preferința emblematică a consumatorilor pentru înghețată și cafea, Salted Caramel Caffe Latte oferind un mix cool de texturi și arome irezistibile, prin asocierea savuroasă dintre caramelul sărat și cafeaua cremoasă cu gust delicios de lapte. Noul produs reunește ingredientele de top ale celor două mari branduri iubite de români, lideri pe propriile segmente de piață, și are potențialul de a seta noi trenduri în acest sector, având un gust unic în România. Salted Caramel Caffe Latte se adresează în special tinerilor, pe care mizează să-i cucerească prin gust, design, unicitate și preț, coordonate care vor transforma rapid acest produs într-unul extrem de popular, devendind alegerea lor preferată.

„Noul produs din portofoliu este conceput pentru succes și preconizăm că va intra rapid în trendurile verii. Combinația originală a celor două gusturi este gândită astfel încât să facă înghețata Salted Caramel Caffe Latte diferită și cât mai accesibilă. Le mulțumesc partenerilor noștri de la Corso, care ne-au oferit oportunitatea de a explora această nouă zonă și pentru mobilizarea exemplară care ne-a permis să lansăm produsul într-un moment optim. Astfel, din luna mai, odată cu intrarea noului produs în portofoliul nostru și în meniul 5 to go, clienții au mai multe opțiuni, iar atunci când trec pragul cafenelelor pot savura #nudoarCafea sau snackuri, ci și o delicioasă înghețată cu gust de cafea, desertul perfect de vară”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

„Să mizăm pe idei curajoase și combinații inedite de ingrediente pentru diversificarea palatei de gusturi Corso este unul dintre dezideratele noastre de bază, excelent concretizat prin acest mix nu doar între înghețată și cafea, ci și între două branduri definite prin dedicare și performanță, astfel fiind îndeplinite premisele pentru competitivitatea și succesul produsului. Ne bucură demararea acestui nou parteneriat  cu 5 to go și avem convingerea că se va înscrie pe lista proiectelor noastre de suflet și de succes”, a completat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Corso, brand dezvoltat de Macromex, este lider pe piața mărcilor de înghețată din România, iar 5 to go, cea mai accesată franciză din țară și brandul cu cea mai mare creștere absolută a numărului de cafenele din Europa, aflat într-un continuu proces de expansiune. 5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 550 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România.

 

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
Dezvoltarea de produse private label și listarea în noi rețele, între planurile 5 to go pentru 2024
5 to go a înregistrat o creștere majoră a vânzărilor și a cifrei de afaceri în 2023, până la valoarea de 40 de milioane de euro la final de...
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go lansează o rețea de vending snacks
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei minirețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul Fast Shop...
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează primul frappe UHT disponibil în retail
5 to go lansează un nou produs pentru segmentul retail, unic în categoria sa în România. Este vorba despre cutia de 1L de frappe. Ca urmare a...
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour
5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour prin care își consolidează prezența în retail. Această colaborare se...
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful by eMAG listează produsele din gama de retail 5 to go
Freshful listează în platformă produsele din gama de retail 5 to go, începând cu luna noiembrie. Cei peste 55.000 de clienți Freshful pot...