Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021

Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, estimează o cifră de afaceri de 685 milioane de lei în 2021, în creștere cu 15% față de anul precedent. Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021

Anul acesta compania a lansat magazinul online Food Concierge, un pion care poate schimba regulile jocului în ceea ce privește bucătăria modernă, dar a anunțat și construirea celui de-al doilea depozit Corso Distribution Center, o investiție de 15 milioane de euro.

Totodată, compania anunță lansarea platformei horeca.macromex.ro, pentru a sprijini unitățile afectate de criza Covid-19.

„Locațiile Horeca se confruntă astăzi cu o creștere a prețurilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului și o presiune mare venită dinspre consumatori, pentru care experiența offline în Horeca s-a transformat în experiența de a comanda online din locațiile Horeca. Înțelegem dificultatea prin care trece industria Horeca - piața s-a contractat deja cu până la 70% - și ne dorim să sprijinim mai mult jucătorii și partenerii noștri, prin acces la: soluții în tendințele pieței, rețete adaptate fiecărui tip de locație, consultanță în gestionarea afacerii, astfel încât aceștia să își reducă costurile de operare, să reducă timpul de preparare și să crească productivitatea”, declară Albert Davidoglu, CEO Macromex (foto).    

În acest context, Macromex Horeca își propune să contribuie la creșterea productivității în bucătărie, reducerea pierderilor, scăderea timpilor de preparare a rețetelor. 

La finalul anului 2019 canalul HoReCa reprezenta 30% din businessul Macromex, iar targetul stabilit de companie era de a ajunge la 40% din business până la finalul anului 2023. 

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...

Macromex este o companie cu capital 100% românesc, de peste 25 ani liderul în industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate și refrigerate. Compania deține un protofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.


 

Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Chiar dacă 2023 se prefigurează a fi un an bun, cu un obiectiv de creștere de 15% la nivelul cifrei de afaceri, Macromex pune în balanță...
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Macromex, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară pe segmentul de produse congelate și refrigerate, anunță numirea...
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, dar...
Albert Davidoglu, Macromex: „Cred în reinventarea modelelor de business”
Albert Davidoglu, Macromex: „Cred în reinventarea modelelor de business”
După un an cu o creștere de 15%, Macromex estimează că 2022 vine cu multe provocări pentru industria locală și își targetează un avans de...