Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024

Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după rezultatele pozitive obținute odată cu migrarea pe noua platformă. Astfel, compania va lansa un marketplace B2B pentru HoReCa și retail în viitorul apropiat. Totodată, Macromex vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024, datorită soluțiilor VTEX,  platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global. Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024

Alături de VTEX, Macromex a dezvoltat două magazine online  B2B – Bocado.ro, dedicată specialiștilor din HoReCa, și Mercadi.ro, dedicată resellerilor – proprietarilor de magazine alimentare. În 2021, primul an de la lansare, Macromex a tranzacționat peste 20 de milioane de euro prin cele două noi canale online de vânzare. După implementarea acestora, Macromex continuă procesul de digitalizare alături de VTEX, pentru lansarea unui marketplace integrat în cele două platforme. Primii selleri vor fi listați în noul marketplace B2B Bocado.ro, până la final de 2023, oferind astfel clienților din HoReCa posibilitatea de a adăuga în aceeași comandă produse de la furnizori diferiți, beneficiind de o eficientizare a procesului de aprovizionare.

"Ne așteptăm ca 30% din întregul business Macromex să fie online până la final de 2024, respectiv ca 60% din business-ul nostru să fie online dacă ne referim exclusiv la segmentul de comerț tradițional și industria ospitalității. Astfel, pentru noi, VTEX nu este doar un furnizor de servicii IT, ci este un partner care ne ajută să devenim un jucător important în comerțul digital din România", adaugă Albert Davidoglu, CEO Macromex.

Astfel, prin trecerea de la o platformă de o complexitate mai scazută la un întreg ecosistem cu funcționalități moderne, cum este platforma VTEX, Macromex se diferențiază de competiție, reușind să scaleze și să devină una dintre principalele destinații de achiziție online pentru clienții din HoReCa și retail.

Citește și: Albert Davidoglu, Macromex: „Cred în reinventarea modelelor de business”

Macromex, liderul în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, este un business 100% românesc, prezent pe piață de aproape 30 de ani, cu o cifră de afaceri de 147 de milioane de euro și 430 de angajați în 2022. Macromex are o gamă largă de peste 1.400 de produse în 17 categorii, fiind lider pe piață pe segmentele de produse congelate: legume, fructe și semipreparate. În portofoliul Macromex se regăsesc brandurile proprii Edenia, Corso, La Strada, Azuris sau Casa Gruia. Compania are două depozite ultra-tehnologizate, printre care cel mai mare depozit pentru produse refrigerate, cu temperatură controlată de până la -24 grade Celsius, din România.

VTEX este platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia managerii de top si directorii de tehnologie își optimizează investițiile. Cu funcționalități complete și compozabile, platforma ajută brandurile și retailerii să-și modernizeze soluțiile tehnologice și să-și reducă costurile de mentenanță prin migrarea rapidă de la sistemele vechi, conectându-și întregul lanț operațional și transformând inventarul și fulfillment-ul în avantaje competitive. În calitate de lider în domeniul platformelor de comerț digital, VTEX se bucură de încrederea a peste 2.600 de clienți B2C și B2B, printre care Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având peste 3.400 de magazine online active în 38 de țări.

 

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Albert Davidoglu, CEO Macromex: În ultimii trei ani companiile active în România și-au luat centura neagră la creat planuri de contingență
Chiar dacă 2023 se prefigurează a fi un an bun, cu un obiectiv de creștere de 15% la nivelul cifrei de afaceri, Macromex pune în balanță...
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investițiilor în comerțul digital
VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel...
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, dar...